פרטי התלונה

תלונות קחל ישראל בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שולחן זכוכית שנשבר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' המסגר 20 קריית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו לפני שנתיים שולחן זכוכית מהיבואן K.H.L שיושבים בקריית ביאליק. טל: 04-8743516
השולחן הוא כולו זכוכית ועבה. בני בן ה10 חודשים עמד לידי ושיחק עם צעצוע על השולחן אני ישבתי לידו על הרצפה (בזכות זה הוא ניצל) ואחרי כמה שניות שבני משחק עם הצעצוע , השולחן פשוט התנפץ-על השטיח (מזל שהיה שטיח אחרת כל הזכוכית היתה מתפזרת על כל רצפת הבית). וקרס לחתיכות קטנות וגם לגדולות, הרעש שנגרם מהתנפצות השולחן היה מחריד-הורי בעלי שהיו במעלית חזרו כי שמעו את הרעש. שבשניה שזה קרה הרמתי את בני שכמובן צרח ובכה כולנו היינו בשוק מהרעש-היו בבית חברים ומשפחה שלא האמינו מה קרה.בנס הילד לא נפצע או השתפד על אחת מהחתיכות של שולחן הזכוכית-אם לא הייתי יושבת לידו ומרימה אותו בשניה שזה קרה הוא היה נופל קדימה עם כל הגוף והמשקל שלו.בנס זה לא נגמר אחרת..
אחרי שיצאנו מהשוק וזרקנו את כל הזכוכיות- עבודה לא נעימה בכלל גם אנחנו פחדנו להיחתך-קיפלנו את השטיח (ששלחנו לניקוי) רק אז נזכרנו שלא צילמנו את הנזק-שלחתי את בעלי חזרה לפח להוציא חתיכה אחת -שיהיה לנו איזושהי הוכחה למה שקרה.-יש תמונה מצורפת-ואפשר לראות כמה מפחיד ומסוכן זה היה.
פנינו ליבואן-בהתחלה אמרו לנו שאין אחריות על זכוכית ומאיפה שקנינו הם אחראים -היו ממש לא נחמדים וסמפטים בטלפון . התקשרתי אחרי יומיים וענתה לי בחורה (אין לי מושג עם זו אותה אחת או שפשוט היה לה מצב רוח באותו יום) סיפרתי לה את המקרה והיא אמרה לי "תשלחי לי במייל את הפרטים ואת התמונה שיש לך ונעביר את זה למנכ"ל ונחכה לתשובה." כך עשיתי והמתנתי שבוע, אחרי שבוע התקשרתי ואותה בחורה אמרה לי שהיא קיבלה את המייל אבל הוא נמחק ואם אני יכולה לשלוח שוב-התחמקות 1 (נשמע קצת מוזר-כי אימייל שנמחק נמצא "בפריטים שנמחקו",) שלחתי שוב ואחרי שבוע התקשרתי לראות עם יש התקדמות- היא אמרה שהיא העבירה את זה הלאה ורואים בתמונה שזה באמת השולחן המדובר והיא מחכה לתשובה ועוד היום היא תחזור אלי...היא ממש לא חזרה..התחמקות- 2. אני כבר מבינה שאין עם מי לדבר...חשוב לי לציין שכבר דברתי עם מכון התקנים כדי לברר איזה פרטים אני צריכה.והם אמרו שאני צריכה את שם היצרן של הזכוכית בקשתי את הפרטים מאותה בחורה ושאלתי גם אם יש תו תקן וכמובן אם זה זכוכית מחוסמת היא היתה מאוד נחמדה ואמרה שהיא תשלח לי הכל ואת מה שאני צריכה..כמובן שלא שלחה.-התחמקות 3 אני אובדת עצות-אני רוצה שמישהו יקח אחריות וישלם על הנזק (על השולחן ועל ניקוי השטיח)..לאחר שבועיים יצרתי שוב קשר והיא אמרה לי שהם פנו לספק (אני חושבת שהם הספקים) ושהוא צריך לקחת אחריות. היום בתאריך 9/10 התקשרתי שוב והיא בתקיפות אמרה שאין שום אחריות וכשביקשתי את התן תקן שלהם היא אמרה שהם לא מוצאים שום אינפורמציה החוצה.למרות שאמרתי להם שדברתי עם מכון התקנים ושהם בקשו את שם היצרן של הזכוכית...היא גם טענה ששלחה לי אימייל עם התשובה ועם מספר הטלפון של מנהל התפעול שלהם.. שאיתו אני צריכה לדבר..אבל שום אימייל לא הגיע!! .אודה לכם אם תעזרו לי בנושא.
נטע ויטנברג
כספי סוג הנזק :

קחל ישראל בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה