פרטי התלונה

תלונות קחל ישראל בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיפור ממושח על קניית רהיטים לסלון... נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר על חנות עם ח.פ. 51176022-5, שמופיע גם בשם "מחסני רהיטים" וגם כ-"ר.א. רהיטים" ונמצאת ברח' החרושת 19, אזה''ת קרית ביאליק ושייכת לקבוצת קחל רהיטים ברח' המסגר 20, אזה''ת קרית ביאליק.
הזמנו סט רהיטי עור לסלון בצבע שחור - 3+2+1, שילמנו במזומן את כל הסכום - היינו לקוחות "בסדר". הזמנה מס' 0229.
קיבלנו התחייבות לאספקה תוך שבוע כי "את כל הסט קיים במלאי".
אחרי 4 (ארבעה!) חודשים הגיע 3+2. הוציאו לנו כורסה בצבע חום או לבן - לא הסכמנו. אחרי עוד חודשיים הייה ניסיון מצד החנות לדחוף לנו את הכורסת טלוויזיה אחרת, וגרוע מאוד באיכות ואפילו לא מעור. גם לא הסכמנו עם זה...
כורסת טלוויזיה שלנו בשחור לא קיבלנו עד היום ולא נקבל כי הם "לא עובדים עם אותו ספק יותר".
זיכו אותנו בצ'יק של 2000 שייח עבור כורסה אחרי 7 חודשים מתאריך ההזמנה, למרות שהמחיר של הכורסה זאת אצל אותו ספק (http://www.jovany.co.il) הוא 2775 שייח (וזה לא כולל משלוח).
גם במחסן, וגם במזכירות וגם בהנהלה משקרים כל הזמן, מבטיחים הבטחות סתמיות, מותחים את הזמן, לא מתייחסים ללקוח בכלל, אבל את הכסף מושכים מייד.
אין אפשרות לקנות היום כורסת טלוויזיה מתאימה לסלון שלנו ב-2000 ש''ח שקיבלנו כזיכוי.
חולפו 7 חודשים ואנחנו יושבים עדיין בסלון חצי-רק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא לקניית כורסה חדשה באותה רמה ועם אותם הנתונים - 2000 - עד 3000 ש''ח נוספים. פתרון נדרש :

קחל ישראל בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה