פרטי התלונה

תלונות היי טק מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה פלילית של החנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות: גלגלי הפלדה 1 (פינת התע"ש) 10 כפר סבא. משרד ראשי: רחוב ראשי 1/83 ג'לג'וליה כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי את המוצר, צורב DVD דגם B4167 בעלות של 214 ש"ח כולל משלוח, דרך האתר של החנות בתאריך 22/05/06. עכשיו ב-29/07/2007, יותר משנה אחרי שהזמנתי, לא קיבלתי כלום גם כשאייתתי להם את כתובתי בעל פה ובאימייל.

במהלך השנה ניסיתי להשיג אותם אינספור פעמים. לאימיילים, פקסים ומכתבים הם לא עונים בכלל. קשה להשיג אותם טלפונית, וכשמשיגים אותם הם מבטיחים לחזור טלפונית ולא חוזרים אף פעם.

ביקשתי מספר פעמים מהנהלת החנות בג'לג'וליה (03-9396390) ומהמנהל עומאר (050-5454713) לפחות לבטל את ההזמנה ולהחזיר לי את הכסף ששילמתי, בכל פעם הם אמרו "אנחנו נבטל במהלך השבוע" ולא עשו את זה.
גם כשפירסמתי תלונה ב-ZAP הם לא הסכימו במשך חודשים לפרסם את הביקורת שלי בגלל שהחנות טענה כל הזמן ל-ZAP כאילו "היום הם יזכו אותי".

גם כשפניתי ל-ZAP אתר המטפל בתלונות צרכנים, חנות האינטרנט סובבה אותם בהבטחות כזב במשך חודשים, כאילו הם מתכוונים להחזיר לי את הכסף בהקדם. בינתיים נאלצתי כמובן לקנות מוצר ממקום אחר. הסתבר לי מקריאת ביקורות נוספות באתר ZAP ובתלונות NRG ש"new price" (הידועה גם כ- "הייטק מחשבים" או "מחיר חדש בישראל" בבעלותו של ערער עבדול הדי, כך שכדאי לנסות גם את מילות המפתח האלה) עוללה דברים דומים גם לצרכנים אחרים.

פניתי לפני מספר חודשים גם למועצה לצרכנות שניסו במספר דרכים ליצור קשר עם החנות וזכו להתעלמות מוחלטת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי פתרון נדרש :

היי טק מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה