פרטי התלונה

תלונות היי טק מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
התע"ש 10, ת.ד 2247 כפר סבא 44426 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש הזמנתי עכבר למחשב מהחנות הנ"ל. שילמתי דרך ישראכארט את מלוא מחיר הקנייה אך לא קיבלתי את המוצר. התקשרתי לחנות פעמים רבות וכל פעם נאמר לי שהמוצר נשלח ועד היום לא קיבלתי את המוצר.
לפרסם את התלונה כדי שאנשים נוספים לא יפלו בפח שאני פתרון נדרש :

היי טק מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת מחיר חדש. שם ותפקיד:
קודם כל אנו מצטערים שלאוניד חש שהוא נפל בפח מכיון והוא לא נפל בפח.
כפי שהסברנו ללאוניד מכיון שהנ"ל לא ציין את הכתובות המדויקית שלו כאשר הוא ביצע את ההזמנה המוצר לא הגיע אליו ונשאר בסניף הדאור המרכזי בהוד השרון.
הסברנו ללאוניד כאשר החבילה תחזור אלינו אנו נוציע לו חבילה חדשה והפעם הם הכתובות המדויקית שנמסרה לנו על ידי אישתו.
אין באפשרתנו להוציא לו מוצר חדש כאשר עוד לא קיבלנו את המוצר הראשון.
בנוסף אנו בודקים כל יום בסניף הדואר שלנו אל מנת לראות אם החבילה חזרה.
לכן כאשר החבילה תגיע אנו נוציא לו את החבילה החדשה.
בתודה ומצטערים מעומק ליבנו אל המצב הלא נעים שנוצר.
תגובה:
כפי שצינו הנ"ל כאשר החבילה תגיע לסניף הדאור שלנו,אנו נוציא ללקוח חבילה חדשה והפעם אם הכתובת המדויקית שנמסרה לנו על ידי אישתו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה