פרטי התלונה

תלונות Ahava

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום והרוס< נושא התלונה:
פרטוש שלהבת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנידון:החזרת סחורה פגומה



שמי שלהבת פרטוש .אני גרה במושב זרועה שבדרום,

לפניי כחודשיים רכשתי מערוץ הקניות ארון הזזה. כשהגיעו המובילים להרכיב את הארון גילנו כי הארון פגום,ביקשתי לפרק אותו באותו הרגע רק שהמובילים נענו בשלילה וביקשו שאציין בחשבונית את אשר ראיתי.
זה מה שעשיתי כמובן ויחד עם זאת התקשרתי באותו הרגע לערוץ הקניות לעידכן את הנעשה עם הארון .הובטח לי כי בתוך 14 יום יגיעו לפנות את הארון וקיבלתי את הטלפון הישיר של הספק,כאשר צלצלתי לספק נטען בפניי כי אני לא דוברת אמת והארון אינו פגום .התקשרתי שוב לערוץ הקניות והעליתי בפניהם את טענת הספק ,ונאמר לי מערוץ הקניות כי הארון אינו חייב להיות פגום במידה ואני רוצה להחזיר אותו אפשרי לבטל את העסקה בתוך ה-14 יום.
במהלך החודשיים האלה אני ובעלי לא מפסיקים להתקשר לערוץ הקניות בהבטחה שהשבוע יבואו לפנות את הארון ויזכו את חשבוני ,לצערי עד היום הםצ ממשיכים לגבות את התשלום החודשי ואין שום הטיענות מצדם......
מעבר לעוגמת נפש שאנינ חווה בתהליך הזה. חשוב לי לציין כי הבגדים של הילד זרוקים במשך חודשיים ברצפת החדר . ולא יתן לשטוף את החדר שחלילה לא יגיעו מים בארון .



אשמח לעזרה מהירה
ובתקווה לפתרון עוד יותר מהיר.



תודה מראש
שלהבת ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Ahava שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה