|
|
|
|
|
|
ארון פגום אין שירות יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שישי 19 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתריך הנל רכשתי ארון לאחר כחודש קיבלתי את הארון שהוא אינו לפי מידת ההזמנה הבטיחו שיחליפו את הארון מאז קבעו איתי 5 פעמים חיכיתי להם ביטלתי ימי עבודה והם לא הגיעו בשירות לקוחות יחס מזלזל בקושי עונים עושים טובה אף אחד לא מעדכן שלא יבואו וכמובן לא מתקשר לקבוע תאריך חדש לציין שמנהל הסניף איתו יצרתי קשר היה עד למספר שיחות שלי עם שירות הלקוחות ואף הבטיח ששולח מייל חריף למנכל החברה .
|
בזבוז זמן עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת לקבל את כספי כולו חזרהבתוספת פיצוי על הנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Ahava שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|