פרטי התלונה

תלונות פוטו ניסים

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות תיקון מס 3706 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי מצלמה (מחודשת). לאחר שימוש קצר, התעוררה בעיה, והמצלמה תוקנה . לפני כחודש התעוררה בעיה נוספת, מכסה תא הסוללות לא נסגר היטב. מסרתי את המצלמה בת"א ונאמר לי שתתוקן בי-ם ושם גם יחליטו אם זה במסגרת האחריות. לאחר שבועיים התקשרתי לסניף ת"א, ונאמר לי ע"ס בדיקה במחשב כי המצלמה לקראת סוף תיקון ואקבל הודעה תוך יום-יומיים. והדובר אף הסכים איתי שאם לא הודיעו לי אחרת- ברור שזה במסגרת האחריות.
למחרת היום, התקשרו מהמעבדה בירושלים, ו...ביקשו אישור להתחיל בתיקון - בתשלום !!! כעסתי מאוד ואז התחיל משחק פינג פונג בין ת"א וי-ם, כל אחד לא אחראי לשני, מבטיחים לברר ולא חוזרים אלי וכו, לאחר פניות רבות וחזרות (יגאל, חנן, שלומית, לימור ומי לא) הודיעה לי שלומית כי "יילכו לקראתי" ויוזילו מעט את עלות התיקון. הסכמתי בלית ברירה.
לאחר שעברו עוד 10 ימים ולא קיבלתי שום תגובה, התקשרתי למעבדה, בתחילה לא מצאו את המצלמה ולאחר כמה שעות חזרו אלי והודיעו שאין חלקי חילוף והציעו לי....לקנות מצלמה חדשה ולקבל זיכוי של 150 ש"ח על המצלמה...
מלבד החוצפה, חוסר התיאום, ההתנערות מזה שהתיקון היה צריך להיות בכל מקרה באחריות, הרי שרק לאחר יותר משבועיים בכלל הסתכלו על המצלמה, נתנו הצעת מחיר לתיקון, ואחרי עוד 10 ימים , ואחרי שאני פניתי, מעיזים להגיד שאין חלקי חילוף,(בניגוד לחוק). ובמקום לשלוח מצלמה חדשה + התנצלות, "מוכנים" לתת לי זיכוי סימלי על המצלמה . פשוט בושה. אני רוצה לציין שוב שמדובר בסה"כ במכסה פלסטיק קטן של תא הסוללות....

פוטו ניסים שירות לקוחות

, תגובה:
שלמה מנכ"ל שם ותפקיד:
צור קשר ישירות למייל [email protected] צרף מס. תיקון או מס. לקוח
אבדוק את העניין ואתייחס במלוא המהירות והרצינות.
צרף גם שם מלא ומספר טל וסלולרי כדי להבטיח טיפול מהיר!
שלמה
תגובה:
כשנוכל לקשר בין התלונה ללקוח,ימצא פתרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה