|
|
|
|
|
|
שעון באחריות לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 30 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון דרורים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה רכשתי שעון סקין. לאחר שבועים היה בתיקון עקב פיגור בשעה. כעת הפסיק לעבוד. בחנות בה קניתי את השעון נאמר לי שזמן החלפת השעון יארך כחודשיים!!! עד שיגיע הסוכן וכו.. מה אני אמורה לעשות חודשים ללא שעון? אין לי אפשרות להגיע לפתח תקווה ולהפסיד יום עבודה..(המקום סגור ביו שישי). מה הטעם באחריות אם לא ניתן לממש אותה? מדוע הסירבול ? קניתי את השעון בחנות קרובה לבית כדי להנות משירות נח . התאכזבתי מאד. מצפה לתשובה מהירה ואחראית.
|
אי מימוש אחריות |
סוג הנזק : |
החלפת השעון לאלתר בחנות בה קניתי את השעון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סווטש שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|