פרטי התלונה

תלונות סווטש

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי על השעון והזנחה של שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ירושלים- קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים וחצי רכשתי שעוןסווטש מחנות בקניון מלחה- ירושלים. אחרי שהגדרתי למוכרת את שאני מבקשת- שעון אמיד לאורך זמן, לא נסרט, פרקטי וכמובן "שעון עם גב". המוכרת המליצה על שעון דק מאוד עם פלדת אל- חלד וזכוכית שלא נסרטת.
שוויו של השעון- 470 ש"ח.
אחרי שבועיים של שימוש נסרטה הזכוכית מאוד וגם המתכת נראתה בלויה באופן מעורר השתאות. נוסף לכך שהשעון התחיל לפגר והבנתי שאני בצרה.

השעון נשלח למעבדה ב 27 לאפריל ומאז שום תשובה לפניה שום תגובה. השעון נמצא במעבדה יותר זמן מאשר אצלי אני מבקשת
א. שיודיעו שקיבלו את השעון ויתיחסו לפניה
ב. לקבל זיכוי לקנות דגם אחר- ממש הוטעתי מהמוכרת והשעון לא עונה לצרכיי
ג. שמי שאחראי על הפניות ידע ליצור קשר עם הלקוח ופשוט להבין ביחד מה לעשות.
תודה לכם אשמח לתת עוד פרטים על מנת שתעזרו לי. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי לרכישת דגם אחר של סווטש פתרון נדרש :

סווטש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה