פרטי התלונה

תלונות סווטש

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חנות סווטש בקניון הנגב כתובת:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי שעון סווטש שנקנה לפני כשנה וחצי והייתי מרוצה ממנו עד כה.
מרגע שאני זוכרת את עצמי עם שעון- זה היה ברור שזה סווטש.
היום גילתי להפתעתי שהשעון מאחר בשעה וחצי-כאשר רציתי לבדוק מה קרה- שמתי לב שלשעון (סקיני) אין פלסטיק מכסה!!! - אני פונה לחברה עוד תרם שאני ניגשת לחנות ומיד אסביר גם מדוע.
אני דורשת החלפה או לפחות תיקון היחס שלכם כמו גם האיכות ירדה בשנים האחרונות והמחירים -נשארו אותו הדבר!!
שלא לדבר על האחריות שלכם- צריך לפרסם לכולם (ואני מתכוונת לעשות את זה במידה ולא אקבל תגובה) שהאחריות בה אתם מתפארים למשך שנתיים לא כוללת כלום!!! - בשעון המדובר- נמצא הפלסטיק המכסה כשהוא שלם- המסקנה המתבקשת היא הדבק גרועה! ואל תספרו על הצמדה בלייזר! אם שעון במשך שנה וחצי מתפרק- האיכות- אפסית.
אני לא ניגשת לחנות כי כבר לא נעים לי להביך את המוכרות - הם כבר כמעט מגמגמות- כמה פעמים הם יכולות להגיד: תראי אני מבינה אבל האחריות... תפני לשר"ל...וכו'- ומשירות לקוחת- לא יוצא כלום בסוף!! אם הייתי מרוצה כ"כ אז היכן נפגשתי עם המוכרות -אנו במשפחה 4 בנות ולכל אחת לפחות 2 שעונים שלכם- ואני כותבת מתוך כאב באמת- פעם זה רצועות שמתפרקות בלי סוף (וכמובן אין עליהם אחריות)אם זה סוללות שצריך להחליף כל חצי שנה ועוד
מקווה לתגובה,התנצלות מהחברה ותיקון מיידי לשעון (ולא משנה אם זה כלול באחריות או לא!!) ואני לא רוצה להוסיף.
כספי סוג הנזק :
התנצלות ותיקון השעון פתרון נדרש :

סווטש שירות לקוחות

, תגובה:
חסידה- מזכירה שם ותפקיד:
התלונה לא קשורה אלינו אנו לא קשורים לשעוני סווטש תגובה:
יש להפנות את התלונה לחברת סווטש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה