פרטי התלונה

תלונות סווטש

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Swatch לא מכבדים אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון Swatch לפני שמונה חודשים מארה"ב בשובי של 800 ש"ח.
הסיבה שקניתי שעון Swatch זה היה שנתיים אחריות שהם נותנים.
האחריות מכסה פגמים בחומרים ובייצור הקיימים בזמן הקנייה. לפני כחודש נפל אחד הכפתורים ונאלצתי לקחת את השעון לתיקון לחנות Swatch בארץ.
חזרו אליי אחרי 3 שבועות עם תשובה, כפתור שנפל הוא לא תחת אחריות. והציעו לי שעון חדש בחצי מחיר (%50 אנחה). אני חושב שזה ממש חוצפה להציע ללקוח לשלם 400 ש"ח נוספים כשלקוח מצפה לתיקון תחת אחריות.
אחרי ויכוחים הם הסכימו לתת לי שעון חדש במחיר של תיקון כפתור (100 ש"ח), אני עדיין לא רוצה לשלם אבל אחרי כל התלונות על Swatch, אני עיבדתי תקווה שאני אקבל מה שמגיע לי שזה שירות תחת אחריות.
כספי סוג הנזק :
לתקן את הכפתור תחת אחריות פתרון נדרש :

סווטש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה