פרטי התלונה

תלונות מלון חוף גיא

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השארת לכלוך על שטיח החדר נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך המרחצאות-טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסופ"ש התארחתי במלון עם 2 ילדים בני שנה וחצי וחמש, נתבקשנו לעזוב המלון עד השעה 15:00. מעט לפני שיצאנו מהחדר שני הילדים פיזרו על השטיח והמיטה קליפות גרעינים וביגלה, כעבור יומיים קיבלתי שיחת טלפון נוזפת ממנהלת בית המלון ומסרה כי הם אינם עבדים שלנו וזו חוצפה להשאיר את החדר מלוכלך בצורה כזו, הופתעתי משיחת הטלפון מאחר והחדר הוחזר בשלמותו, אולם עם לכלוכים שכל שואב אבק יכול היה לפתור בפחות מ-2 דקות.הסברתי לגברת שהיו איתנו שני ילדים שעשו זאת ולא חשבתי לאסוף גרעין גרעין בידיי כשקיים שואב אבק שיכול היה לעשות זאת וכמובן שאחד משירותי המלון זה גם נקיון החדר, היא מסרה שהיא חושבת שאני צריכה להתנצל והיא צריכה לחשוב איך לטפל בי!!, מאוד נעלבתי משיחה זו ביחוד כששילמתי סכום לא מבוטל עבור כל לילה שבו שהיתי במלון זה. הבעלים של המלון כלל לא רצה לשוחח עימי בטלפון ומסר ע"י מזכירתו שאם אני מעוניינת להתלונן לפנות אליו בכתב- וכך אעשה. אני עדיין נסערת משיחה זו ולא מבינה איך הם מצפים שאנו אחזור למלון כזה אחרי העלבון לו זכיתי מצידם, אני נותנת כאן הצעה לאורחים שיבואו אחרי למלון זה להצטייד בשואה אבק ידני לפני שהם מגיעים לשם, אחרת הם עלולים לקבל שיחה מבישה כמו שזכיתי לה אני.
עלבון סוג הנזק :
אין שום פתרון-פשוט לא להתקרב לשם.. פתרון נדרש :

מלון חוף גיא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה