לא קיבלת אייפוד מהתיקון אחרי 6 חודשים ורוצה לבטל עסקה |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
4/12/12
לכבוד
חב' בזק
פניות הציבור
א,ג,נ.,
הנידון: רכישת אייפוד Arcos 10 מבזק-סטור
אני החתום מטה אבו חמד שריף ת.ז – 023378417 , בעל קו טלפון מס' 04-8397948 , פונה לכבודכם בתלונתי זו בטרם הגשת תביעה כנגד חברתכם כדלקמן:
1. בסוף חודש אפריל 2011 ביצעתי רכישה של האייפוד מדגם ARCOS 10 G9 .
2. כעבור שבועיים יציאת ההטענה התקלקלה ונכבה האייפוד.
3. אחרי בירור , הפנו אותי לבית הפקס כנקודת איסוף של מכשירים תקולים.
4. לאחר חודשים הוחזר המכשיר אך החזירו ללא תיקון ובאותו יום הוחזר המכשיר לבית הפקס ונרשם פניה נוספת 298.
5. מיותר לציין שכבר דיברתי עם נק' האיסוף שמספרה 04-872-0195 עשרות פעמים , והבעלים כבר מרחמים עלי.
6. מנסה לדבר עם מודן היבואן עשרות פעמים זורקים אותי מאחד לאחד, פעם אין במלאי פעם במעבדה ופעם טרם הגיע מהיבוא.
7. לסיכום אני מטורטר יותר מ 6 חודשים , למרות הפניות לבזק סטור וההבטחה לחזור אלי וטרם נעשה דבר.
8. אני דורש ביטול העסקה וזיכוי בגין מחיר המוצר, כמו כן תשלום עבור עוגמת הנפש של בתי הקטנה שעדיין מחכה לאייפוד שלה.
9. אם תוך 7 ימים ממכתבי זה לא אזוכה ו/או אקבל התייחסות מכם , איאלץ לפנות דרך עו"ד לתביעה משפטית כנגד חב' בזק.
10. מיותר לציין איזה הרגשה של חוסר אונים שיש לי , וההחלטה לי ולכל מי שאני יכול להשפיע לא לרכוש דרך בזק סטור מוצאים.
11. אני משמש כמנהל תפעול במועצת דלית אל כרמל , ויו"ר וועד עובדים.
מודה על ההבנה מראש
בכבוד רב,
אבו חמד שריף
נייד – 052-6599-607
נייח- 046880684
מייל- [email protected]
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|