|
|
|
|
|
|
זיכוי עבור פריט שנרכש. |
נושא התלונה: |
שבת 30 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/9/06 רכשתי ז'קט בסניף בוניטה שבקניון עזריאלי.לאחר מס התלבטויות
החלטתי להחזיר את הז'קט לאחר שלא לבשתי אותו כלל ועם הטיקט עליו.
בהגיעי לסניף בתאריך 30/9/06 נאמר לי שאין אפשרות לקבל זיכוי מכוון שעבר כבר מעל שבוע.האם זהו השרות שנותנת חברת בוניטה ללקוחותיה,ממתי אין אפשרות לקבל זיכוי אם עבר שבוע זה נגד חוק הגנת הצרכן.
כלקוחה קבועה ובעלת כרטיס מועדון כף רגלי לא תדרך שם מעולם.
וברצוני לקבל זיכוי לאלתר.
לא ביקשתי כסף מזומן ,אלא רק זיכוי שאוכל לממש במועד אחר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בוניטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|