פרטי התלונה

תלונות בוניטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר מכרטיסי אשראי וכן מתווים של רב תו... נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת-ים כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף בוניטה יחד עם חברה לרכוש מ' פרטים,בחנות הייתה מוכרת(מנהלת משמרת)בשם שלומית שהייתה די נחמה וסובלנית,ביצענו קנייה כוללת בסה"כ של 1800 ש"ח(מדובר בקניה מרוכזת שלי ושל החברה),הקנייה שלי הייתה ע"ס 1430 ש"ח ושל חברתי 370 בעבור שמלה.לטענת שלומית עדיף היה לעשות את החשבון יחד וכך נקבל הנחה גדולה יותר,זה התחיל בזה שכל רגע הורידה והוסיפה פריט לרשימה,תכננו לשלם במזומן+אשראי+תווי קניה של רב תו,החשבון התבלבל ומ' פעמים אותה מוכרת"נחמדה: העבירה את כרטיסי האשראי שלנו וכן את התווים...באיזה שלב שכבר היה כמעט 23.30 בלילה ושום דבר מהעסקה לא זז ביקשתי כי תוריד פרטים ואשלם במזומן,בשורה התחתונה שילמתי במזומן 780 ש"ח(כי העבירה מ' פעמים את כרטיסי האשראי שגרמה להם להיכנס לחסימה)רק אני רכשתי את הפרטים וחברתי לא יכלה לרכוש כי לא הייתה אופציה נוספת שיכלה לשלם,להפתעתנו בבוקר דיברנו עם ח' האשראי,הכרטיס שלי(ישראכרט) חוייב 4 פעמים בסך 240 כל תשלום...ואלו חברתי שלא רכשה אפילו פריט אחד נדהמה לגלות שביצעו מכרטיסה(ויזה) חיוב של 7 תלומים כל אחד בסך 240.בנוסף מכרטיס הרב תו בוצעו חיובים בסך 200 ש"ח+150 ש"ח,שפנינו לשירות הלקוחות קיבלנו יחס מזלזל מה גם ביזבזנו את זמננו וכן שיחות טלפון ארוכות שעוברות מאחת לשנייה.במשך מ' ימים "רדפנו: אחרי כל מה שיכלנו ע"מ לקבל את כספנו בחזרה!בשיא החוצפה ענתה מנהלת שירות הלקוחות לחברה שלי בשיא הזילזול:"את לא חושבת שאת כבר מטרידה אותנו".אני חושבת שכל מה שנגרם לנו במ' ימים היה ממש סיוט.קיבלנו את כספנו בחזרה לאחר מ' ימים ורדיפות בכל גורם אפשרי.מנהלת המשמרת בבוניטה אף איימה עלינו ואמרה כי אם נגיע לחנות תדאג להזמין משטרה ולעצור אותנו,בוניטה היא חברה שלא מכבדת את הלקוחות שלה,גם בשירות הלקוחות וגם עובדת החנות גרמו לנו להרגיש כאילו אנחנו טעינו.
הוסיף כי את השמלה בסך 370 ש"ח נקנתה בסוף מסניף פ"ת לאור המיקרה...
וכן בתאריך ה-27/06/2011 קניתי מסניף אילת פרטים בסך 1200 ש"ח.כי עדיין יש עובדות נחמדות שאם כל הכבוד ללמכור יודעות גם לתת שירות ומקצוענות ולא לטעות בחשבון ובכיס של הלקוחות.בשירות הלקוחות לא קיבלתי יחס הוגן על טעות נוראית כזו,כי לטענתם לא מדובר בטעות נוראית אלה בטעות קטנה שלא צריך לעשות ממנה סיפור....אז השאלה שלי היא פשוטה האם מדובר בטעות קטנה???????!!!!!!או שהטעות שלנו הייתה לקנות בבוניטה מלכתחילה,ולמשיך לרכוש עוד פרטים נוספים לאחר המיקרה?אודה לתשובתכם.נעמה ומיטל.
כספי סוג הנזק :
התנתלות+פיצוי. פתרון נדרש :

בוניטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה