|
|
|
|
|
|
חולצה לא תקינה -שירות לקוחות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב ב"ש |
כתובת: |
ב"ש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה מחברת בוניטה הממוקמת בקניון הנגב בב"ש, מחיר החולצה הינו 400 ש"ח לאחר שלבשתי פעם אחת לארוע את החולצה החלו להיפרם חוטים בכל החולצה.כבר במהלך הארוע , אפילו לא הספקתי לכבס את החולצה.
התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי כי החולצה נבדקה במעבדות החברה והינה תקינה מבלי לראות אפילו מהו הפגם אותו אני מציגה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מחיר החולצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בוניטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|