פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של הזמנה במשל של כמעת שנה ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 26 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 05.1.2005 בוצעה הזמנה (על שם של ד"ר אפרון רוזן) לחדר שינה PG1. בהזמנה זו ,שמספרה 22341 , הוזן שינוי של מראה במקום זכוכית בארון ימני.
את חדר השינה קיבלנו רק בתאריך ה 17.04.2006 , כלומר לאחר יותר מחצי שנה.
בתור פיצוי על העיקוב קיבלנו זיכוי של 1000 ש"ח, וכן ניתנה לנו הצעהת מחיר של שידה בסכום של 2400 ש"ח. (כמו שאפר לראות הפיצוי היה סך הכל מחירה של מוצר נוסף)
קיבלנו את ההצעה, ובתאריך ה 08.04.2006 שילמנו את ההפרש בסך של 1400 ש"ח על השידה. (קבלה מס' 28855)
כיום, כעבור כמעט חצי שנה מתאריך רכישת השידה אנו עדיין לא קיבלנו את המראה וכן לא קיבלנו את השידה. יתר מכך - אפילו לא קיבלנו את החשבוניות על הכסף ששילמנו (פרט שיכול אולי לעניין את אגף מס הכנסה).
בכל פנייה טלפונית לאולג קלר, נציג שעובד מולנו, אנו מקבלים תירוצים והסברים חסרי משמעות, שלא לדבר על היחס הגס וחסר הנימוס מאותו נציג.
לפי הצעת מחיר שקיבלנו מנגר פרטי, החלפת הדלת של הארון מזכוכית רגילה למראה תעלה 800 ש"ח.

ברצוננו לבטל את ההזמנה של השידה, ולקבל את כספנו חזרה בסך 2400 ש"ח, וכן את מחיר החלפת הזכוכית במראה בסך 800. סה"כ 3200 ש"ח.

תלונה זו מהווה צעד אחרון לפני שננקוט בצעדים משפטיים (בהם נערב כל גורם אפשרי כולל אגף המיסוי)

בכבוד רב,
ד"ר אפרון רוזן.
אי הספקת הזמנה, בזבוז זמן ועוגמת נפש חמורה סוג הנזק :
החזרת כסף על חלקי ההזמנה שלא סופקו. פיצוי על עוגמת פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה