פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
7.5 חודשי עיכוב בהספקת ריהוט. נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש וסניף האם בחיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1 באפריל השנה הזמנתי מחנות רהיטים בב"ש 22DEISIGN שולחן סלוני ויחידת טלוויזיה עם בר בעלות כוללת של 9650 ש"ח, במעמד ההזמנה שלמתי ע"ח 4650 ש"ח.

ההספקה הובטחה בתוך 3 חודשים, לאחר אין ספור פניות מצידי, נאמר לי שהעכוב נגרם בשל מלחמת לבנון, שלא איפשרה לאוניות המשא לפרוק את הרהיטים בנמל חיפה. כלומר "כח עליון" שאינו באחריותם.

ב3 בספטמבר הגיע השולחן (שעלותו "רק" 3080 ש"ח) ללא יחידת הטלוויזיה ועם פגיעה באחת מרגלי השולחן, פניתי לחברה ולסניף הבאר שבעי ובשניהם קיבלתי יחס מתנשא וחסר סבלנות, רק לאחר איומים בתביעה ולדרישתם, שלחתי צילום של הרגל הפגומה, והובטח לי שרגל חדשה תשלח לביתי עם יחידת הטלוויזיה שצפויה הייתה להגיע בתחילת אוקטובר.

בנתיים חלפו 7.5 חודשים מההזמנה המקורית ליחידת הt.v - במהלכן לא יצרו איתי שום קשר מהנהלת החברה או מנציגיה בב"ש, עד ליום שישי האחרון, במהלכו התקשרו מהחברה לבשר שהמכולה הגיעה ארצה והם רוצים לקבוע מועד הספקה, סרבתי. עליי לעזוב את דירתי בתוך חודשיים וחצי ואיני רוצה לשלם דמי הובלה והרכבה מופקעים בסך 450 ש"ח 3 פעמים ב3 חודשים!!

בעבר דרשתי לקבל איזשהו פיצוי עבור הזמן המוגזם בו חכיתי להזמנה-ונאמר לי שקודם אשלם את יתרת הסכום, אח"כ יסופק הרהיט ורק לאחר מכן תקבע לי פגישה עם מנהל מטעם החברה "לדון" בפיצוי..

אנא עזרתכם בקבלת שרות ופיצוי הולמים בטרם אפקיר עוד 5000 ש"ח-
(לא כולל דמי הובלה..) אולי פניתכם תניב פירות, אני הרמתי ידיים.

תודתי הכנה מראש,
רינת.










עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על העיכוב המוגזם ל-פ-נ-י הספקה ותשלום י פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה