פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת רהיטים שקניתי ושילמתי עבורם - כבר חצי שנה!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 26 כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
צהריים טובים.
בתאריך 3/8/06 הזמנתי ארון בגדים שעלותו 4750 ש"ח (הזמנה 24490). נאמר לי על ידי המוכר - אולג קלר, כי צריך לחכות 3 חודשים להספקה. במסגרת הקנייה שילמתי מקדמה בסך - 2300 ש"ח. מאז עברה כמעט חצי שנה - ולא נראה סוף לפרשה. פניתי מספר פעמים הן לסניף עצמו, הן למרכז ההספקות - והם די מורחים אותי כל הזמן, ונותנים לי מידע סותר. בפעם האחרונה שבאתי לחנות ודיברתי עם המוכר עצמו, תשובתו הייתה - "אין לך על מה להתלונן, יש אנשים שמחכים 8 חודשים ואף יותר".

בנוסף, בתאריך 21.9.06 הזמנתי אצל אותו מוכר שולחן לפינת אוכל וכסאות (הזמנה 23040). במהלך הקניה הסברתי לו שאני מחפש סחורה שנמצאת במלאי ואני לא מוכן לחכות להספקה 3 חודשים. הוא מצא לכאורה סחורה שנמצאת במחסן, והבטיח לי שהרהיטים יסופקו תוך שבוע. לאחר שלא קיבלתי את הסחורה כמובטח, ופניתי לחברה - נאמר לי על ידי המוכר, כי הוא התבלבל ואני אאלץ לחכות 3 חודשים. מאז עברו כ 4 חודשים - ונאמר לי בחברה, כי אני אאלץ לחכות לפחות עוד חודשיים - בסה"כ חצי שנה!!!! וזאת במקום שבוע שהובטח לי במעמד הקניה. בעסקה זו שילמתי מקדמה בסך 2900 ש"ח.

מכיוון שאני אישית מכיר מישהו שמחכה כבר 9 חודשים לרהיט שקנה בחברה זו, ובגלל שאני כבר ממש לא מאמין לאף מילה שלהם, כל מה שאני רוצה בשלב זה - הוא לקבל את סכום המקדמות בחזרה (5200 ש"ח סה"כ) ולבטל את העיסקאות.
אם זה לא יתאפשר, אודה לכם אם תנסו לעזור מול החברה לזרז את קבלת הסחורה שהזמנתי.

אני כבר מיואש לחלוטין מהחברה הזו, אני מאד אודה לכם אם תוכלו לעזור לי.

בברכה, אנדרי.
אי קבלת מוצר שקניתי סוג הנזק :
קבלת המוצר או ביטול עסקה והחזרת דמי מקדמה פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה