פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החפת מוצר יקר במוצר זול ממנו נושא התלונה:
raam nili שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 7 א.ת. נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי במקום (הידוע גם בשם שארק דלוקס רהיטים) עגלת תה ואת הכיסא הנדון. בטופס ההזמנה 24802 לא פורט מחיר כל פריט אלא סה"כ כללי. כמה ימים לאחר מכן ביקשנו להחליף את הכיסא שלא התאים ליעודו והתקבלנו בהסכמה. לא מצאנו בחוברות שהגבר הראה לנו שום דבר ולא רצינו להזמין, לחכות וכו'. הם דחפו לנו לייד שרפרף איפור עגול ומרופד בעל 4 רגלי מתכת פשוטות ואמרו שזה מכסה את הזיכוי בגין כיסא בר שהחזרנו.
בחיים שלי לא הייתי קונה שרפרף ב-500 שקל ואני מתקשה להאמין לדבריה שאכן זהו המחיר. נראה לי שמישהו מרויח כאן על חשבוני .
עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף (זיכוי באמצעות כרטיס אשראי - כפפי ששולם, או פריט שווה ערך פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה