פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תיקונים בלתי נסבל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה קניתי ארון וכעבור כחצי שנה אחת מהדלתות של הארון נפלה וביקשתי מהחברה שיבואו לתקן את הדלת והם אכן תיקנו. לפני כשלושה חודשים, שוב, הייתה בעיה, רק שהפעם כבר 2 דלתות נפלו. אחרי שחיכינו כשבועיים בא הנגר מטעם החברה ואחרי שראה את הארון, אמר שיש להחליף את דפנות הארון על מנת שהבעיה לא תחזור שוב. סיכמנו וכעבור שבוע הוא התקשר שדפנות הארון מוכנות ושאל מתי נוח לי שיגיעה. אמרתי לו באיזה זמנים אני נמצאת בבית והוא אמר כי יצרו איתי קשר משרות הלקוחות כדי לקבוע מועד. מאז עברו חודשיים !!! לא רק שאף אחד לא התקשר אליי אלא שאני התקשרתי עשרות פעמים והמתנתי על הקו עם שרות הלקוחות במשך שעות ללא מענה. לאורך כל התקופה הזאת לא הצלחתי ליצור קשר אף לא פעם אחת עם מחלקת התיקונים, היחידה שהצלחתי לדבר איתה ולא פעם אחת היא המזכירה שאמרה בכל פעם כי היא מוסרת להם את הבקשות שלי תוך התנצלות שהם נורא עמוסים כרגע והיא מבטיחה שהם כבר באותו יום או מקסימום למחרת ייצרו איתי קשר. אך, כמובן שזה לא קרה. אני כבר כשלושה חודשים עם ארון בלי דלתות. איזה מין שרות זה? אני פשוט לא יודעת מה עוד אפשר לעשות בשביל לקבל שרות שמגיע לי מהחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הארון ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה