פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקה ,חוסר התייחסות של שרות לקוחות והבטחות שלא קויימו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בוצעה הזמנת רהיטים בתאריך 25/2/2007. ההספקה של המוצר הייתה ב 11/9/2007, 6 חודשים וחצי ממועד ההזמנה. החוזה שנחתם הגדיר תקופת הספקה 90 ימי עסקים עם אפשרות איחור של 30 יום נוספים עד 120 יום. בפועל החנות סיפקה את המוצר אחרי 130 ימי עסקים מלאים, 133.5 עם סופרים גם את חצאי ימי העבודה, בהפרה ברורה של החוזה שנחתם. במאמר מוסגר לא ברורה תקפותו של התניית הספקה בימי עסקים בישראל לגבי מוצר מיובא מחו"ל. בנוסף הבטחה בעל פה שניתנה במעמד הקניה בחנות להספקה בתוך 3 חודשים הופרה. כמו-כן בתאריכים 20/5, 27/5, 15/7, 22/7, 12/8, 16/8 בשיחות לחנות ולשרות לקוחות התקבלו הבטחות למועדי הספקה ביוני, יולי ואוגוסט בהתאמה שהופרו בזאת אחר זאת.
שירות הלקוחות התייחס בזילזול לפניות אליו ולא הסכים לדבר על פיצוי על עוגמת הנפש, הסחבת והוצאות נלוות כתוצאה מהאיחור. מכתב שנשלח לא נענה.
הוצאות נלוות סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה