פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוח של שרות לקוחות סקאל + של החנות עצמה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה של נעל ב 450 שח והנעלה אחת בלבד . הנעל ניקרעה . מהחנות הפנו אותי לסנדלר . לאחר שפניתי להתלונן על השרות התקשרתי לשרות לקוחות סקאל ושם צרחה עליי נותנת השרות מבלי לשמוע את קולי ואף טרקה לי את הטלפון בפנים .
נישארתי ללא נעליים לחתונת אחותי. סוג הנזק :
כספי ו/או נעל אחרת חדשה במקום הקיימת . פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה