|
|
|
|
|
|
שרות לקוח של שרות לקוחות סקאל + של החנות עצמה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה של נעל ב 450 שח והנעלה אחת בלבד . הנעל ניקרעה . מהחנות הפנו אותי לסנדלר . לאחר שפניתי להתלונן על השרות התקשרתי לשרות לקוחות סקאל ושם צרחה עליי נותנת השרות מבלי לשמוע את קולי ואף טרקה לי את הטלפון בפנים .
|
נישארתי ללא נעליים לחתונת אחותי. |
סוג הנזק : |
כספי ו/או נעל אחרת חדשה במקום הקיימת . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
22design שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|