פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בקבלת רהיטים שנרכשו ברשת 22design נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' סחרוב 26 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנדון: הזמנה מס' 25990

לפני 4 חודשים (ב-29.08.07) רכשנו מזנון בסניף ראשל"צ ברשת 22design.
מאחר והמוצר מגיע מספרד, לפי הסבר שקיבלנו בחנות, ההספקה לוקחת בממוצע כ-3 חודשים. כעבור 3.5 חודשים כשפנינו לברר למחלקת ההספקות של החברה הנמצאת בחיפה (טל' 04-8401059) נמסר לנו כי המוצר כבר הגיע לארץ ומקסימום תוך שבועיים נקבלו בביתנו מאחר והם אוספים כמה משלוחים לירושלים.
כעבור שבועיים נוספים פנינו למח' ההספקות כדי לברר מדוע המוצר לא הגיע לביתנו כפי שהובטח, אך לצערנו לא הצלחנו לקבל תשובות ברורות. רוב הזמן לא עונים בטל' הנ"ל בשעות שצויינו וגם כשעונים מתחמקים, מבטיחים להחזיר צלצול ולא חוזרים, או בכלל משאירים על הקו ללא מענה. יש לציין שהיום לאחר שסוף סוף הצלחנו להגיע למענה אנושי בחנות עצמה לאחר התחמקויות רבות נמסר לנו שכנראה ה"מקרה שלנו מאוד מוזר ונדיר" כי כנראה המוצר לא הגיע לארץ במלואו. נציג החנות ציין ש"כנראה" בעוד שבועיים החלק החסר יגיע לארץ - שוב הבטחה חסרת בסיס שלאחר כל כך הרבה התחמקויות קשה להאמין כי תתגשם.

לא ייתכן כי לוקח כל כך הרבה זמן לקבלת המוצר, שהשירות שניתן ע"י הרשת כ"כ לא מקצועי ומזלזל, שלא ניתן להשיג את נציגי השירות ולקבל מידע אמין!!! במידה והסיבה לעיכוב שצויינה אכן נכונה, על הרשת המכבדת את עצמה ליצור קשר עם הלקוח ולהסביר את מהות הבעיה ולא לשקר כי המוצר בדרך, ובוודאי לא להתחמק מהתשובות.
שילמנו מחיר מכובד מאוד עבור המוצר ולצערנו לא קיבלנו שום תמורה, אלא שירות מזלזל ולא אחראי בלבד.

יש לציין כי בעת הזמנת המוצר בחנות, השירות היה מקצועי ואיכותי מאוד, אך כנראה זו השיטה!!! מהרגע שהכסף שולם, הלקוח כבר לא מעניין את הרשת והוא זה שצריך לרדוף אחרי קבלת המוצר והשירות! הגענו לרשת 22design כי רצינו לקבל מוצר איכותי ושירות מקצועי, אך כנראה שזה לא המוטו של הרשת. מה שחשוב להם זה לגבות כספים בלבד?!

נבקש לקבל תשובה אמינה ואחראית מהרשת עם ציון מועד מדוייק לקבלת המוצר. אם לא, נצטרך לבטל את העיסקה ו/או לפנות לערכאות משפטיות.

בברכה,
אנה ודוד פישקינד
גם עוגמת נפש ו סוג הנזק :
קבלת המוצר בהקדם פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה