פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מכירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צק פוסט מקלף 14 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.3.07 הזמנו רהיטים בידיע כי נצטרך לחכות עד 150 יום.אחרי שקרים מצד הספק צעקות ומריבות סופקה חלק מההזמנה ב-12.9.07 בערב ראש השנה בשעות הצהרים.הודענו למוביל כי חלק מההזמנה חסר אך עקב החג לא היה עם מי לדבר.לאחר צעקות ופניות מצדנו בסוף דצמבר בשעה 9 בערב בגשם זלעפות וללא תאום הגיעו מובילים עם חלק מיתרת ההזמה לא ההזמנה כולה ונאלצו לחזור על עיקבותיהם.שוב צעקות שוב עוגמת נפש .לבסוף קיבלנו את החלקים החסרים אך עד היום הזה שום פיצוי.עזרתכם בבקשה ותודה מראש.
שקרים המתנה לפיצוי סוג הנזק :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה