פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומחפיר – חנות רהיטים Design22 נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007 קנינו רהיטים (חדר שינה, מזנון, פינת אוכל, שולחן סלוני) בחנות Design22 הנמצאת בעיר ראשון לציון.
בעת הקניה קיבלנו הבטחות רבות מהמוכרת החנות שנקבל את הרהיטים בחודש ספטמבר, מקסימום באוקטובר. זה היה מאוד חשוב לנו מכוון שקיבלנו את הדירה חדשה שקנינו בחודש ספטמבר.

ב 21 לינואר 2008 סוף סוף לאחר טלפונים רבים קיבלנו רק את החדר שינה. ביום זה אני לקחתי יום חופשה מהעבודה וכאשר הגיעו המובילים והחלו להרכיב את המיטה גילינו שתחתית המיטה שהם שלחו לנו אינה התחתית המקורית (שעליה שילמנו סכום לא מבוטל) ואף אינה מתאימה לגודל המיטה ובנוסף קיבלתי שידה אחת במקום שתיים שהזמנתי.
אפילו המוביל אמר לי בפרוש שתחתית זו אינה מתאימה, מיד התקשרתי לחברה והודעתי שקיבלתי מוצר לא תקין. בעודי משוחחת עם עובדת שירות הלקוחות אשר ביקשה ממני להמתין ובמקביל התקשרה בעצמה למוביל וכעסה עליו על כך שהוא הסב את תשומת לבי לבעיה זו.
מיותר לציין את כעסי ועוגמת הנפש שנגרמו לנו ביום זה.

באותו היום שוחחתי עם מנהלת שירות הלקוחות והודעתי לה שאיננו מוכנים לקבל מוצר ושירות זה. והיא הבטיחה לי שנקבל את המוצר המקורי שהזמנו ושהטעות תתוקן תוך 10 ימים. כעבור יומיים הנ"ל מתקשרת אליי ומודיעה לי שלא הזמנתי מוצר מקורי זה ועל כן לא אקבלו.
באותו הרגע הבנתי שאין לי עם מי לדבר והחלטתי לפנות אליכם על מנת שתעזרו לי.

אודה על טיפולכם המסור.

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה