איחור רב בהספקה וליקוי של סלון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' אליאזר בונה17,חיפה |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הסלון 2+3 סופק באיחור של 3.5 חודשים מתאריך הוסכם באת קנייה(7.5 חודשים) וכאשר הגיע, התברר שגוון של 3 שונה מגוון של 2 , כמו כן גם דרגת הקושי של חלקי הסלון שונה. חברה מסרבת לשלוח נציג לבדיקת ליקוי ובתור "פיצוי" מציא 1000 ש"ח בתנאי שאקנה רהיטים חדשים ב-3000ש"ח.
|
עוגמת נפש, ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החלפת סלון +פיצויים במזומן 5000 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|