פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רב בהספקה וליקוי של סלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' אליאזר בונה17,חיפה כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסלון 2+3 סופק באיחור של 3.5 חודשים מתאריך הוסכם באת קנייה(7.5 חודשים) וכאשר הגיע, התברר שגוון של 3 שונה מגוון של 2 , כמו כן גם דרגת הקושי של חלקי הסלון שונה. חברה מסרבת לשלוח נציג לבדיקת ליקוי ובתור "פיצוי" מציא 1000 ש"ח בתנאי שאקנה רהיטים חדשים ב-3000ש"ח.
עוגמת נפש, ביזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת סלון +פיצויים במזומן 5000 ש"ח פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה