פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה עי מנכ"ל אריסטו שמט/מוצר לקויי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אריסט ו שמט משרדי הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כחודשיים שלושה רכשתי מאריסטו שמט כנראה עודפים, 2 גופיות , מילאתי אחר הוראות הכביסה כמו שכתוב , הגופיות אחרי כמה כביסות התרחבו , הגומי מאחורה רופף ולא ניתן ללבוש חולצה שרואים את כל הגב, הבד נהיה ממש כמו סמרטוט. לא ניתן ללבוש את הגופיות כלל.
ברורים לי מדיניות החברה שלא ניתן להחליף או לקבל זיכוי תוך 14 יום אך בכל זאת פניתי למשרדי ההנהלה, שוחחתי עם מיטל , וזו שלחה אותי לסניף באור יהודה למסור את הגופיות למעבדה, הלכתי למסור את הגופיות, כעבור שבוע התקשרה מיטל לומר לי שלא ניתן לזכותי או להחליף את הגופיות כיוון שרואה חשבונית רק מאפריל וזה די מזמן ( לא זכור לי שזה היה באפריל אבל מילא) . אמרתי לה שאינני מרוצה מהגופיות ועכשיו אזרוק אותם לפח .
היא העבירה לי את המנהל דוד , מעולם לא דיברו אליי כך. אני סיפרתי בשיחה מאד נעימה את הסיפור הוא בחר להעליב אותי ולהגיד לי שהוא לא צריך קונות כמוני בחנויות שלו...........וזה רק תקציר מיחס השמפיל שלו, בחיים לא העליבו אותי בצורה כזו, יש לציין שפניתי לא אחת לחנויות אחרות מתחרות ומעולם לא נתקלתי ביחס דומה לשלו. מר דוד אינו מכיר אותי ובחר להשתמש במילים לא יפות. וכמובן שלא רצה לפצותי.
אני דורשת מכתב התנצלות ופיצוי הולם עבור הגופיות.
לטיפולכם אודה
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות+פיצויי פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה