פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר בזמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט,שדרות ההסתדרות 66 כתובת:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 28/08/08 רכשתי ארון בחנות הנ"ל, בזמן הרכישה שאלתי כמה זמן לוקח להגעת המוצר וקיבלתי תשובה שהסחורה תהיה אצלנו בבית עד סוף שנת 2008.בזמן הקניה כאשר הצבעתי למוכרת על העובדה שבטופס ההזמנה זמן ההספקה הוא 120-150 ימי עבודה קיבלתי תשובה שאין לי מה לדאוג,והסחורה תגיע כמו שהובטח עד סוף השנה.כאמור עברו כבר כמעט 8 חודשים וטרם קיבלתי את הסחורה.כל פעם שאני מתקשר לבררת מצב ההזמנה אני מקבל תגובה שאוטוט זה מגיע.וזמן ההמתנה החל מיום הרכישה כבר עובר לדעתי את כל התנאים המצוינים בהזמנה (ציטוט מההזמנה):
-זמן הספקה משוער 120-150 ימי עבודה.
-איחור ב-30 יום לא יחשב לחריגה וכמו כן,החברה לא תהא אחראית לעיכובים.
קניתי את המוצר בחנות הזו בעיקר בשל הסיבה שהובטח לי שהמוצר יסופק כמו הובטח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה