פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' יוחנן הסנדלר18 צ'ק פוסט חיפה כתובת:
שדרות ההישתדרות66 חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך08.11.08 קניתי סלון.קיבלתי אותו ב20.01.09 אחרי כשבועיים שמתי לב
שכריות המושבים שקעו.פניתי לחנות ומאז התחיל את הסיוט. אין ספור שיחות טלפון.
פגישה עם סגן מנהל הרשת.ביקשתי להחליף לסלון חדש.לא הסכימו.הבטיחו לתקן.
כבר חודשיים מתקנים.אני לא רואה סוף לסיפור הזה.מבקשת את עזרתכם.
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה