|
|
|
|
|
|
האספקה סלון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
"בתאריך 16.03.09 רכשתי בחנות 22 design סלון ( 3+1 ) .שילמתי כמחצית הסכום במזומן , על מנת לזרז
את מועד האספקה.(בהזמנה נרשם שמועד ההספקה יבוצע תוך 45 ימי עבודה) הסניף באשדוד כאמור נסגר באפריל - מאי 09 , פניתי לסניף בראשל"צ טלפונית ובנוסף ניגשתי באמצע יוני 09 לשם . בשיחה עם מנהלת הסניף הובטח לי שאקבל את הסלון תוך חודש ימים.
בתאריך 15.07.09 התקשרתי לסניף ושם נאמר לי שהקונטנר עדיין לא יצא מהספק ולכן העיכוב באספקה.
אבקשכם לבדוק הנושא ."
|
החזר כספי וא אספקת סלון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
22design שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|