פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה והתחמקות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 5 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו מזנון ( שילמנו 2000 ש"ח מקדמה מתוך 4300) לטלויזיה ב 6/10/05, תוך התחייבות מפורשת להספקתו עד ל 1/1/06.
בסוף דצמבר פנינו מיוזמתנו ונענינו שנקבל אותו ב 10/1/06, כיוון שידעתי כי יש חופשת חג מולד ולכן מדובר בשקר, ביקשתי התחייבות כתובה - שהובטחה אך לא ניתנה. עשרות טלפונים עברו, הימים חלפו כבר הגיע לו חודש מרץ, ועדיין אין זכר למזנון. מהחברה התקשרה בחורה שאמרה לי שאני שקרן ומעולם לא הובטח לי מזנון עד לתאריך ה 1/1/06 (וזאת אל אף שמנכ"ל החברה הודה בכך). הפיצוי שהוצע לי אחרי כל ההתעלמויות וההבטחות השקריות לחזור אלי בטלפון ולעדכן, היה 10% הנחה - לרהיט דומה (לא זהה) מהתצוגה...(מספרים לי סיפורים שעל רהיטים מהתצוגה הם נותנים 10% בד"כ - חרטא ברטא) או 1000 ש"ח זיכוי על רכישות בחנות (שכמובן אין בחנות שום רהיט ב 1000 ש"ח...ובינינו בחיים אני לא אקנה שם יותר)
עדיין לא קיבלתי את המזנון על אף הפרת ההסכם. כמובן שגם בחוצפתם לא מוכנים להחזיר לי את מה ששילמתי (הם רוצים דמי ביטול 30%), על אף שאני עמדתי בהסכם והם לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את העיסקה ולהחזיר את כספי, לחילופין לפצות במח פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה