פרטי התלונה

תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אזהרה - היחס ללקוחות נגמר ברגע שהארנק נשלף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל נושא טיפול בלקוח ושירות לקוחות לא מוכר בכלל בחברה הזו, או כך לפחות זה משתמע מנסיוני (המר) איתם.
קרה מקרה ונפלתי ברשתם, נתקלתי בסניף שלהם ונכנסתי לראות. קבלתי הצעת מחיר לריהוט ואחרי לחצים וטריקים של מכירה יצא שגם שלפתי ארנק גהצתי את כרטיס האשראי. כמה שעות מאוחר יותר, בביתי, הבנתי שעשיתי טעות, הריהוט שהוצע לי לא יתאים לדירתי. התקשרתי לחנות (אגב הייה צריך לחפש באינטרנט אחר מסר הטלפון כי הוא אפילו לא הייה רשום על טופסי ההזמנה שהיו ברשותי) אך שם לא הייה מענה (בדיעבר התברר לי יותר מאוחר שבחנות כמעט אף פעם לא עונים לטלפון המצלצל).
הנחתי שהחנות כבר סגורה, בגלל השעה המאוחרת, לכן התקשרתי מייד בבוקר למחרת ברגע שהחנות נפתחה. בקשתי לבטל את ההזמנה ולא להעביר אותה להנהלת החשבונות מאחר ואני לא מעוניין בריהוט שהוזמן. בחנות לא הסכימו לשמוע אותי, טענו שצריך לחכות לאיש המכירות שטיפל בי, וזה יגיע רק ביום המחרת.
התקשרתי לסניף המרכזי של החברה, ושם אמרו לי שאין אצלם דבר כזה "ביטול" ושאני צריך לדבר עם החנות.
שלחתי להם (לחנות ולמרכז) פקס שאני דורש לבטל את ההזמנה.
רק ביום למחרת אחרי שהתקשרתי כמה פעמים לחנות חזר אלי איש המכירות. הוא לא הסכים לשמוע את טענותי, ואף כמה בשיחה הטיל עלי כמה העלבות.
בשום פנים ואופן לא הסכימו לבטל את ההזמנה. כי עבור ביטול הם דרשו 30 אחוז מהסכום כפיצוי, וזאת למרות שלמעשה לא עשו כל טיפול בהזמנה שלי ולא היה מצדם שום הפסד שעלי לפצות אותם בו.
אחרי לא מעט ויכוחים הגענו למצב שבו הסכימו לערוך שינויים בפרטי ההזמנה ובריהוט המוזמן. אם זאת נתנו לי להרגיש שהם ממש עושים לי טובה גדולה שהם הולכים לקראתי.
הבנתי כבר שהכסף לא יוחזר לי.
עשינו שינוי בהזמנה, והובטח לי שתוך 10 ימים עד שבועיים אקבל העתק מודפס וציור תלת-מימדי של הריהוט שיוזמן.
הייתי מאד סקפטי, וצדקתי. אחרי שבועיים לא שמעתי מהחברה בכלל. התקשרתי עליהם והם כמובן לא ענו לי. בסניף המרכזי בכלל לא ידעו על איזה העתק מודפס אני מדבר.
רק אחרי ששוב שלחתי פקס ובו איימתי לפנות למועצה לצרכנות אזי פתאום חזר עלי איש המכירות וגם התקשרו אלי מהסניף המרכזי וגם שלחו לי העתק מודפס (פתאום ידעו על מה אני מדבר).
אך, פה הסאגה טרם מסתיימת (תודה על הסבלנות של הקורא).
גיליתי בהעתק המודפס ששלחו לי שעשו טעות בהזמנת הריהוט, הזמינו ריהוט בצבע אחר. שוב פניתי לחברה בטלפון.. שוב זה לקח שלושה ימים להגיע למענה.
בסוף נאמר לי לשלוח להם פקס שבו אני מבקש את תיקון טעות הצבעים.
לא אמרו לרגע "סליחה, טעינו" או "מזל שגילית את זה בזמן" כלום, התיחסו אלי כאילו שעושים לי טובה שמקשיבים לי.
אם לא הייתי מתאמץ הייתי מגלה אחרי 3 חודשים (פרק זמן האספקה) שהריהוט בצע לא נכון.
שלחתי בקשה לתיקון הטעות, בה גם בקשתי שיאשרו את קבלת התיקון וביצועו.
כמובן שלא חזרו אלי, לקח לי עוד 7 ימי עבודה עד שהצלחתי לקבל מענה אנושי בסניף המרכזי (כי להודעות שמשאירים להם הם לא עונים) ולפחות כרגע לכאורה ההזמנה תוקנה.
אני טרם קבלתי את הריהוט, לפי החוזה יש עוד חודשיים עד שזה יקרה.
אבל אני די בטוח שברור לכם שאם תהייה שם פאשלה אני לא אהייה מופתע.

לי כבר אין איך לעזור, אבל אני רק רוצה לעזור לאחרים. פשוט תזהרו מהחברה הזו. אל תזמינו אצלם. ריהוט דומה אפשר למצוא בטולמנס ואו להזמין מנגר אומן. בירור שאני עשיתי כבר בנתיים גילה לי שזה הרבה יותר משתלם וגם הביצוע יהייה יותר מהיר מאשר להזמין מ-22 דיזיין.

כספי ואובדן זמן סוג הנזק :
אין איך פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה