פרטי התלונה

תלונות Be-ideal

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע מחנות גלי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מגפיים בחנות גלי לב המפרץ
כחודש וחצי לאחר הקניה ומבלי שהלכתי עם המגף יותר מארבע פעמים נקרע המגף ונשבר העקב.
פניתי לחנות והם שלחו את המגף לתיקון.
ביקשתי שאת המגף המתוקן הם ישלחו לגלי בצומת ביג שקרובה יותר למקום מגורי , ולאחר שבועיים וחצי!!! התקשרו אלי ואמרו כי המגף יגיע לחוצות המפרץ ביום שישי .
הגעתי לחנות ושם התברר כי הם שכחו לשלוח את המגף .
וכך נאלצתי לנסוע שוב לחיפה
כשהגעתי לחנות לקחת את המגף חשכו עיניי את הקרע הם תפרו בצורה מגעילה ובעקב למרות שהיה כתוב בפתק תיקון כי יש לתקנו הם פשוט לא נגעו.
פניתי לשרות הלקוחות של החברה והם ביקשו ממני להגיע עם המגף שוב לחנות באותו היוםבחיפה עד השעה 1800 על מנת שמנהלת החנות תראה את המגף ותיצור עימם קשר.
כמובן שהגעתי לחנות אך מנהלת החנות לא היתה והעובדת טענה כי מנהלת החנות בכלל לא עובדת אחר הצהריים ( למרות מה שנמסר לי משרות הלקוחות )
השארתי את המגף וביקשתי כי מנהלת החנות תיצור עימי קשר למחרת בבוקר .
למחרת בבוקר התקשרה מנהלת החנות והודתה בפני כי המגף לא תקין אך אין לה מה לעשות וכי היא לא יכולה לזכות אותי או לתקן אותו וכי עלי להגיע לחנות על מנת לחפשמ משהו אחר .
שאלתי אותה ומה קורה עם אני מגיעה ואין לכם מידה או נעל שאני רוצה ( זה סוף עונה )
אז היא הודיעה לי כי אין לה אפשרות לזכות אותי ואם אני לא אמצע אז אני אהיה חייבת לקחת משהו אחר או כדבריה ( נעליים לילדים גרביים ותחתונים ) למרות שאין לי צורך בהם .

לסיכום :
טרטרו אותי הלוך ושוב
שרות הלקוחות הטעה אותי
מנהלת החנות נתנה תשוובה מטומטמת ( סליחה על הביטוי )
שוחחתי דקות ארוכות בטלפון על חשבוני
וגם לא קיבלתי מענה לפנייתי
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי ( או החלפת הנעל) + פיצוי כספי על הטרטורים פתרון נדרש :

Be-ideal שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה