פרטי התלונה

תלונות Be-ideal

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני רכשתי מגפיים ב1200 ב29.11. לאחר חודש המגפיים כבר היו משופשות בסוף והרצועה נקרעה. באתי לחנות שלכם בגרנד קניון חיפה, איפה שרכשתי את המגפיים ושם המוכרת התחייבה שהמגפיים יגיעו תוך פחות משבועיים. כמובן שלאחר שבועיים הם לא הגיעו ואחרי אינסוף טלפונים וגם פעם אחת שהגעתי בעצמי לקניון, המוכרת שם אמרה שהיא מתנצלת על העיכוב והיא מבטיחה שמחר אקבל זוג חדש.
יום למחרת הגעתי ובמקום לקבל מגפיים חדשות כמו שהובטח, קיבלתי את המגפיים הישנות לאחר שתוקנו. אמרתי למוכרת (וזאת אותה מוכרת) שהיא הבטיחה שאקבל מגפיים חדשות והיא בתגובה אמרה שאני צריכה להגיד תודה שהיא בכלל ביררה בשבילי מה עם המגפיים כי התפקיד שלה הוא רק למכור ובנוסף קראה לי יצורה ושאצא מהחנות מיד. מאוד כעסתי מהתגובה הזאת ומוכרת אחרת התקשרה למנהלת של החנות, ומנהלת החנות של הגרנד קניון סירבה לדבר איתי למרות שביקשתי. בסוף קיבלתי את המספר של שירות הלקוחות של ניין ווסט. אחר שהשארתי שם הודעה, חזרו אליי אחרי מספר ימים, שמעו את תלונתי והנציגה הבטיחה לחזור אליי ותשתדל כבר באותו יום. מאז עבר שבוע וחצי שבהם השארתי כבר פעמיים הודעות ואף אחד לא חוזר אליי.
אני לא מבינה את ההתנהלות של ניין ווסט, חנות שנחשבת כמכובדת, אני מאוכזבת מהמוכרות ומהשירות לקוחות. אני דורשת החזר כספי מלא וכמובן שעם ההתנהלות הזאת לעולם לא אחזור לקנות בחנות זו שוב.

Be-ideal שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה