פרטי התלונה

תלונות פרץ בוני הנגב

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לדייר לאחר איכלוס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
באר יעקב כתובת:
שדרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני דייר חדש בפרוייקט "פנינת הפארק" בבאר יעקב,יש לי תקלות בבית החדש ומנהל העבודה שמטפל בדיירים נותן לי תשובות כמו:החשמלאי בחו"ל או הצבעי לא נמצא,תחכה ונטפל בך. אני מרגיש מרומה וצריך לקחת חופש לפחות פעם בשבוע בשביל שיטפלו לי בבית שעברתי לגור בו.
יש לציין שאני נסחב ככה כבר חודש שלם מאז שעברתי לגור שם,הצוות לא מיקצועי ומקבל כל תלונה בביטול מוחלט
לנער את החברה ואת השירות לקוחות כי כל הדיירים בבניין עם אותה תחושה פתרון נדרש :

פרץ בוני הנגב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה