פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שונים בכטיס אשראי ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון סוקולוב 94 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
בתאריך 1.5.2013 עשיתי ביטוח מקיף + חובה לבני בן 23.5 .ביטוח חובה 2700 וביטוח מקיף 4500 וגם 500 ש"ח על שירותי v.i.p.
אחרי חודש וחצי קיבלתי טלפון מדורון ענק הביטוח שמיגון ששלחתי לא מתאים וצריך להתקין מיגון חדש בתוספת של 1000 ש"ח.מדובר על אוטו חדש שנת 2012 ובבירור מול החברה עם מתקינים מיגון חדש אז אין אחראיות למחשב של הרכב.חזרתי לנציגה בשם ליזי הסברתי לה מה הבעיה והיא המליצה לי לעבור לביטוח אחר .בתאריך 21.7.2013 נציגה בשם ליזי עשת לי ביטוח חדש דרך מנורה .
אבל בינתיים מתאריך 1.5.2013 עד תאריך 21.7.2013 על חודשיים ושלושה שבועות הורידו מכרטיס אשראי על ביטוח מקיף 1686 ש"ח + 500 שירותי v.i.p.
עד היום אני בהתכתבויות מול פיני אחד המנהלים בסניף חולון ונציגה בשם הילה.היום קיבלתי תשובה מהילה שרשמה לי שהייתי אמורה לשלם 1012 ש"ח ושילמתי 1686 אז הפרש כמעט 700 ש"ח עשו לי הנחה בביטוח חדש.אל איזה הנחה מדובר פה?אף אחד לא דיבר איתי על הנחה !!פשוט מסרו לי מחיר חדש של הביטוח.ואיפה עוד 500 ש"ח של שירותי v.ip
כמו שציינתי בהתחלה כשעשיתי ביטוח הבן שלי היה בן 23.5.שאלתי את נציגה בשם ליזי העם יש החזר כספי אחרי שהוא בן 24 ובטח היא אמרה שכן לא לדאג.בני היה בן 24 בתאריך 14.10.2013 דיברתי עם הביטוח נציגה בשם מורן ואין אפשרות לקבל החזר כספי רק עם לבטל ביטוח שקיים גם חובה וגם מקיף שהוא יהיה יותר זול בגלל הגיל של בני.
חובה לא ביטלתי אבל מקיף כן ועשיתי מקיף חדש.באותו יום כבר ראיתי שחייבו את כרטיס אשראי ב1500 ש"ח ל4 תשלומים.עבר כמעט שבועיים ואני לא מציחה לקבל תשובות מאף אחד.
כל יום אני מדברת עם נציגה בשם מורן.
נציגה בשם יערה לפני שבוע וחצי אמרה שהיא חוזרת אליי ועד עכשיו לא חזרה.
פיני אחד המנהלים לפני שבוע וחצי רשם לי שבודק את כל הנושאים וחוזר אליי ועד עכשיו לא חזר.(מאז שלחתי לו כבר 4 מיילים ומתחילת הביטוח הוא קיבל ממני סה"כ 10 מיילים)
טפסתי היום בטלפון נציגה בשם הילה .היא אמרה לי שתחזור אליי ביקשתי זה יהיה היום ועד עכשיו אף אחד לא חזר.

שרות גרוע ביותר ששואף לאפס!!!!!!!
ובנוסף להכל אתמול בתאריך 27.10.13 הוייבתי בכרטיס אשראי על 4100 שח

כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה