פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ואי סדרים בחידוש פוליסה בחברה קיימת. חיוב גבוה ב900 ש"ח! וחוסר קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חיובים גבוהים ממה שסוכם ונחתם. יחס מחפיר וחוסר מענה לפניות. אני מנסה לחדש ביטוח מ06/2013 ועד היום מדי יום אני פונה לסוכנות כדי שיזכו אותי בשינויים ובחיובים הגבוהים שנעשו. אין מענה בטלפון ותמיד אומרים לי שיחזרו אלי. ביקשתי לשוחח עם הסוכן, אך עד כה לא הצלחתי. פרט לפוליסה הסוכנות עצמה גבתה ממני סכום של 300 ש"ח ולאחר מכן סכום של עוד 600 ש"ח ללא כל סיבה. וטרם זיכו.
בנוסף, חתמתי על סכום X ועתה אני רואה לפי הפוליסה שיש תוספת לדמי אשראי וזאת לא נאמר לי. כמו כן גבו ממני הכל בתשלום אחד כשסגרנו וחתמנו על חמישה תשלומים.

בנוסף, הכתובת בפוליסה לא נכונה וביקשתי לשנותה ולא נעניתי. כחודשיים לאחר ביצוע הביטוח קיבלתי את הפוליסה וגם שם מצאתי טעויות וביקשתי לקבל אותה במייל ולא קיבלתי. כרגע ה"הילוכים" שגויים נרשם רגיל כשהרכב אוטומט.

כיום הוצגה בפני פוליסה שמעולם לא קיבלתי. רציתי שוב לציין חידוש הביטוח החל מה1/6 ועד עצם היום הזה אני נלחם מדי יום עם הסוכנות וללא כל התקדמות. בכל יום מפנים אותי מאחד לשני ואין איש אחד שיכול לקחת אחריות ולסיים את הסאגה הזאת. כל הזמן הזה שבזבזתי פשוט לשווא.

אשמח אם תוכלו לעזור,
בברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של כל החיובים שלא נעשו כפי שסוכם ופיצוי על עוגמת הנפש והתנצלות על כך שאני מדי יום מבזבז זמן רב מזמני וזאת כדי לחדש ביטוח רכב קיים בחברה קיימת פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה