|
|
|
|
|
|
טיפול מחריד בתביעה - שירלי / אוסנת |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נפרצה מכוניתי.נגנב דיסק ונישברה שמשה.
פניתי לחברת הביטוח לשם תיקון השמשה.כבר מהפנייה הראשונה הבנתי שכוונת חברת הביטוח לטרטר אותי עד כמה שניתן.להלן מקצת החוויות שחוויתי:
1-רוב פניותי הטלפוניות נותקו !
2-במיקרים הבודדיםן שנענתי נתבקשתי להשאיר מס טלפון-מעולם לא חזרו אלי !
3-לאחר שנענתי סופסוף נמסר לי שנישלח צק שמעולם לא נישלח
4-לאחר שכניראה התחלתי להימאס על הפקידות ( בס"כ שיחה אחת ביום , לא יותר) הן החלו לנתק לי טלפון או לצחקק ולהעביר אותי מאחת לשנייה..
מיותר לציין שעדיין לא קיבלתי אגורה .
מעולם לא קיבלתי יחס כה גרוע , מזלזל ומבזה.
בושה !!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דורון ענק הביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
פיני דורון מנהל |
שם ותפקיד: |
פשוט לא נכון - השמשה שנשברה רונן החליט שהוא מתקן אותה איפה שרוצה
וזהו - יש זגגי הסדר פרוסים בארץ אבל הוא הגיע לזגג מסוים וכך החליט - זה לא מקובל ואף חברת ביטוח לא תאשר תיקון לא בזגג הסדר - אנחנו כן אישרנו ע"מ לרצותו
והשמשה תוקנה תוך כשעה .!!!!!
לגבי הרדיו דיסק הופנה לתחנת הסדר להתקנת רדיו דיסק MP3 ולא התקין
מוזמן גם עדיין לתאם עם משרדנו ולהתקין - אך ורק בתחנות ההסדר שלנו
לגבי הצ'ק מכיוון שזה לא הסדר של חברת הביטוח והלקוח לחץ את כל העולם שיעשו את מה שהוא רוצה יש זמן מועט מאוד לאישור השמשה - הצ'ק יהיה אצלו תוך 4 ימים מהיום
|
תגובה: |
לגבי הרדיו דיסק הופנה לתחנת הסדר להתקנת רדיו דיסק MP3 ולא התקין
מוזמן גם עדיין לתאם עם משרדנו ולהתקין - אך ורק בתחנות ההסדר שלנו
לגבי הצ'ק מכיוון שזה לא הסדר של חברת הביטוח והלקוח לחץ את כל העולם שיעשו את מה שהוא רוצה יש זמן מועט מאוד לאישור השמשה - הצ'ק יהיה אצלו תוך 4 ימים מהיום
|
פתרון: |
|
|
|