פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ככל העולה על דעת הסוכנות מיליון פניות - וכלוםםם לא קורה????? נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1.5.07 ביטחתי דרך סוכנות ענק הביטוח בחברת פיניקס את הרכב.
הביטוח נעשה טלפונית , בסניף אשדוד, ע"י שרונה.

נכון להיום, על אף הפניות החוזרות ונשנות וההבטחות מצידה שישלחו אלי קבלות והפוליסה עצמה
לא קיבלתי את המסמכים ואין באפשרותי לוודא כי אכן אני מבוטחת.

סוכם על חיוב של 3250 ₪ ב-8 תשלומים שווים ללא ריבית מענק הביטוח ללא בדיקת מיגון.

בפועל חוייבתי 200 ₪ במאי ו-200 ₪ ביוני מענק הביטוח,
וב-448 ₪ מחברת פניקס ביולי בהוראת קבע.
משמע אני מחוייבת הרבה מעל ל-3250 עליהם סוכם.

הפסדתי יום עבודה,הגעתי לאשדוד ופניתי באופן אישי לרווית מנהלת הסניף.
לפי בדיקה שלה בנוגע לחיוב אכן טעיתם, אני מחוייבת מעל הנדרש, ואף התגלה חיוב נוסף ע"ס 85 ₪ על פריסה של מעל 5 תשלומים.
זה לא מה שסוכם עם שרונה כפי שהיא הודתה בפני ובפני רווית. סוכם על 8 תשלומים שווים ללא ריבית בתשלומים ולא בהוראת קבע כפי שמצויין בחוזה עליו חתמתי ונמצא ברשותי.

רווית הודתה בכל הטעויות והבטיחה שהעניין יטופל באותו היום או לכל המאוחר למחרת.
כלום!!!!!!
אינסוף טלפונים- דיברתי עם סניף חולון וסניף אשדוד מליון פעם. שלחתי שני פקסים לאדון פיני דורון כמובן ללא מענה הבטחות הבטחות וחודשיים וחצי אחרי מחייבים אותי ככל העולה על רוחם, אני מחוייבת בהוראת קבע עם ריבית של 85 ש"ח במקום בתשלומים, ולא קיבלתי את הפוליסה!

אני מתברברת בנושא מבקשת תשובות כבר חודשיים וחצי. למה???????

כל נזק אפשרי! סוג הנזק :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה