פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי בסכומים שלא נקבעו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחב' הביטוח מכיוון שההצעה מהם הייתה מאוד אטרקטיבית אך בפועל מסתבר שלא!!!!!!!! מזה שלושה חודשים שאני מחויבת בכ"א בסכומים שאינם מוכרים לי,עוד בתשלום הראשון התקשרתי לחברה וביקשתי הסבר לסכומים ,נאמר לי שזה בבדיקה ויחזרו אלי. עברו חודשיים ואף אחד לא חזר אליי..
היום פניתי אליהם שוב,נאמר לי ע"י נציגה בשם יערה ממח' גבייה שמגיע לי זיכוי וזה בטיפול וייצרו איתי קשר.הסברתי שאני מחכה חודשיים לטיפול הזה ואני לא מעונינת לחכות,אני מבקשת מענה מיידי. לבסוף יערה העבירה אותי למרכזייה (בעצם שלחה אותי לעזאזל!!!)לאחר טרטור של כמה שיחות עם יערה,פניתי לנציגה אחרת בשם כוכבית ,הסברתי לה מה הבעיה וגם מה קרה עם יערה,היא גם החזירה אותי למרכזייה ולא התיחסה,כשחזרתי אליה שוב-היא פשוט ניתקה לי בפרצוף!!!,פעם נוספת פניתי לנציגה בשם אושרית(שהיא יותר נחמדה),היא הבטיחה לי שאקבל פקס מהמנהלת אוסנת על כך שמגיע לי זיכוי ומה גובה הזיכוי.
בנתיים,עבר זמן,הפקס עוד לא הגיע ואושרית לא יודעת מה לאמר!!!
אין לה עם מי לברר ופשוט ביקשה ממני שאנסה יותר מאוחר.
אז לכל הלקוחות שחושבים שזול זה הכי טוב-יבינו שהזול זה היקר!!!
טרטור,עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה