פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית פמיית ביטוח רכב במחיר גבוה בהרבה ממה שאישרתי בהצעת מחיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב 94 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן העתק מפקס ששלחתי לפקידה ג'ולי וטרם נתקבלה תגובה לו:
טיפולכם בביטוח הרכב עד כה היה גרוע ביותר. להלן תמצית האירועים:
1. בתחילת יולי 2008 התקשרנו עמכם לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב. ההצעה שלכם מיום 6 ביוני היתה:
א.עבור ביטוח חובה 1,318 ש"ח לגביה ב- 12 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי.
ב.עבור ביטוח מקיף 3,200 ש"ח לגביה ב- 5 תשלומים.
ג.סה"כ 4,518 ש"ח לביטוח כולל של הרכב.
2.על בסיס הצעה זו החלטנו לבצע את ביטוח הרכב באמצעותכם.
3.לפי בקשתכם העברתי לכם מכתבים על העדר תביעות בשלוש השנים אחרונות. חזרת אלי באופן אישי לגבי חוסר בכיסוי תקופה ממסוימת בשנת 2007 - פניתי במיוחד לחברת הביטוח. בתקופה הנדרשת לא היה הרכב מבוטח בביטוח מקיף אלא רק בביטוח צד ג' ועל כך גם קיבלתי אישור מחברת הביטוח והעברתי לכם - שלא היו תביעות בתקופה זו לגבי ביטוח צד ג'. כל זה גם הוסבר לכם בפקס ששלחתי אליך בתאריך 7/7/08 לפני ביצוע הביטוח.
4. באותו יום 7/7/08 מאוחר יותר הבטחת לנו שתוך מספר ימים תגיע אלינו בדואר פוליסת הביטוח וגם תעודת ביטוח חובה חתומה.
5.לאחר מספר ימים הגיע רק תעודת ביטוח החובה והפוליסה לא הגיעה.
6.התקשרתי אליך והבטחת לי שהפוליסה בדרך בדואר ותגיע אלינו.
7.במספר הזדמנויות התקשרתי שוב למשרדכם ואמרו שישלחו את הפוליסה. עד היום לא הגיע אלינו שום פוליסה.
8.לגבי החיובים - מחייבים אותנו בסכומים גבוהים בהרבה ממה שדובר עליהם.
הטענה היא כי יש בעיה עם העדר התביעות בחברת מנורה למרות שזה דבר שידעתם עליו מראש והוסבר לכם לפני ביצוע הביטוח. חייבתם אותנו הרבה יותר ממה שאישרנו בהצעת המחיר שלכם:
א.עבור ביטוח חובה 1,913 ש"ח במקום 1,318 (מחויב ב- 12 תשלומים בכרטיס האשראי).
ב.עבור ביטוח מקיף 4,787 ש"ח שמחויב על ידי חברת מנורה + 600 ש"ח שמחויב על ידכם. כלומר סה"כ 5,387 במקום 3,200 שהובטח בהצעת המחיר. כמו כן לא ציינתם בפנינו על כך שחלק מהסכום מחויב דרככם !! החיובים באשראי 4,787 ב- 5 תשלומים בכרטיס אשראי ועוד 600 מחויב על ידכם ב- 4 תשלומים.
9.אתם חייבתם אותנו בסה"כ 2,782 ש"ח יותר ממה שאישרנו בהצעת המחיר שלפיה החלטנו לעשות את הביטוח דרככם !! (595 ש"ח יותר בביטוח החובה ועוד 2,187 יותר בביטוח המקיף).
10. לפני כשבוע וחצי פניתי אליך פעם נוספת להבהרת ולהסדרת הנושא, חזרת אלי אך דברים לא היו סגורים לגמרי והבטחת שתוך יומיים תעדכני אותי. מאז אני מחכה לטלפון.
11.לפני מספר ימים הוזרם זיכוי לחשבונן האשראי שלנו על ידי מנורה בסך 720 ש"ח סה"כ (ב- 5 תשלומים של 180 ש"ח כל אחד). אנו מצפים לקבל זיכוי נוסף על היתרה של התשלום העודף בסך 2,062 ש"ח.
12.שלחו לנו באופן מיידי את פוליסת הביטוח - לא יתכן שעברו כבר חודשיים וטרם קיבלנו את הפוליסה !!!
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
זיכוי כספי ושישלחו לי כבר את הפוליסה של חברת הביטוח פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה