פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור שלא לצורך וגניבת כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 22.1.09 מכרתי את רכבי אשר היה מבוטח בביטוח חובה ומקיף בסוכנות הביטוח 'דורון ענק הביטוח', כשבוע לאחר מכן יצרתי קשר עם שירות הלקוחות על מנת לברר כיצד אוכל לבטל את פוליסת הביטוח הקיימת משום שחברתכם אינה בטחת את רכבי החדש.
נאמר לי כי עליי להשאיר את פרטיי ויחזרו אליי בהקדם עם תשובה.
התשובה אכן הגיעה כעבור שבועיים, שבה נאמר לי שעליי לשלוח את פוליסת הביטוח בדואר מצורפת בבקשת ביטול לכתובת שניתנה לי.
כשבוע לאחר מכן יצרתי קשר עם החברה על מנת לוודא שהפוליסה אכן הגיעה, אך הנציגה מסרה לי כי היא אינה רואה שנשלחה על ידי בקשה לביטול הפוליסה וביקשה ממני להשאיר פרטים על מנת שיחזרו אליי עם תשובה.
לאחר כשבוע, משלא חזרו אליי, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, ובה נאמר לי שהביטול בוצע נכון ליום 24.2.09, דבר שלא היה ברור לי משום שבכלל בסוף חודש ינואר מכרתי את הרכב המבוטח ויצרתי קשר עם החברה שנתנה לי המתין שבועיים שלאחר מכן גררו שבועיים נוספים של המתנה וטרטורים שלא לצורך, הנציגה הפנתה אותי לבחורה בשם מאיה, שלאחר שהסברתי לה השתלשלות האירועים אמרה לי שעל מנת להגיש לחברת הביטוח בקשה להחזר כספי על אותו החודש שטורטרתי לשווא, עליי לשלוח את העברת הבעלות על הרכב שמכרתי לחברה מצורפת בבקשה לזיכוי, אך אותו המסמך המדובר לא קיים אצלי משום שמסמך שמעיד על העברת בעלות נמצא אצל הקונה ולא אצל המוכר.
היום, 3.3.09 במשך כמעט כשעה המתנתי על הקו על מנת ליצור קשר נוסף עם מאיה על מנת שתוכל לסייע לי לפתור את הנושא ולבסוף לא היה כל מענה, לאחר שהתייאשתי יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה, ענתה לי נציגה בשם כוכבית שלא ידעה כל כך כיצד לסייע לי והשארתי אצלה פרטים על מנת שהמנהלת בשם אסנת תחזור אליי.
בכל התקופה של החודש האחרון השארתי אינספור הודעות לשירות הלקוחות על מנת שיצרו איתי קשר בכל אחד מהשלבים הנ''ל, אך מעולם לא חזרו אליי חוץ מפעם אחת שבה ביקשתי לברר על ביטוח הרכב החדש שלי, מעניין...
מעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך לקוי ללקוחות אשר משלמים ממיטב כספם ועוד נאלצים להפסיד כספים לשווא.
אני מרגישה כל כך מרומה וחשה שפשוט גזלו את כספי, אני אפילו לא מזכירה את עוגמת הנפש שאני חווה כבר בחודש האחרון אשר נגרמות מהמתנות ארוכות כל כך ויחס פשוט מזלזל מנציגי החברה.
אם עוד השבוע, נציג חברה בדרגה ניהולית לא ייצור עימי קשר על מנת להסדיר את נושא הזיכוי לא אהסס לנקוט באמצעים משפטיים.
אני מאוד מקווה שתיקחו לתשומת ליבכם את המקרה הנ''ל ותנסו לשפר את יחסכם ללקוחות כי איני חושבת שחברה יכולה להמשיך להתקיים עם שירות ללקוח לקוי ברמה כזו.
בתודה, עדי.

נ.ב.
הביטוח הוא על שמו של בעלי, פרטים ימסרו יחד עם יצירת הקשר עם מנהל.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול פוליסת הביטוח והחזר כספי על חודש פברואר. פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה