פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בכרטיס האשראי ללא אישור הלקוח!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התקשרתי עם חברת דורון בעיסקת פוליסת ביטוח מקיף וחובה לרכב. הסיבה שהתקשרתי דווקא עם חברת דורון הייתה בשל מחיריה האטרקטיביים אשר עבורי היו טובים יותר משאר חברות הביטוח. לצערי, בדיעבד התברר לי כי הקלישאה "מה שבא בזול, עולה ביוקר" נכונה לגבי כלפי חברה זו.
בחודש פברואר האחרון החוורתי לגלות כי חברת דורון גבתה לי מכרטיס האשראי סכום הגדול פי שלושה מהסכום אליו התחייבתי מול נציג המכירות במעמד העסקה. לאחר המתנות ארוכות בטל' ובירור מול נציגת שירות, הוסבר לי כי הנני צריך להמציא מחברת הביטוח הקודמת שלי אישור היעדר תביעות שלוש שנים אחורה. מסתבר כי תצהיר היעדר תביעות שחתמתי על פי בקשתה של החברה לא היה מספק והיה צורך באישור מיוחד של חברת הביטוח הקודמת שלי.
כאמור מהסיבה המוזכרת לעיל, חברת דורון באופן אוטומטי ועל סמך דעת עצמה ייקרה את פוליסת הביטוח שלי בסכום היקר פי שלושה מהסכום החיוב המקורי והכל מבלי לעדכן אותי או לקבל את הסכמתי בעניין??!!
על חברת דורון ענק הביטוח חלה חובת נאמנות מוגברת בכל הקשור לגביית כספי לקוחותיה דרך כרטיסי אשראי. כלקוח הפקדתי בידי חברת דורון את פרטי כרטיס האשראי שלי מתוך אימון והבנה כי זו תגבה אך ורק את הסכומים שסוכמו ביני ובין נציגת המכירות במעמד העסקה. חברת דורון אינה יכולה על דעת עצמה באופן פתאומי לייקר את פוליסת ביטוח מקיף ללא הסכמתי, להכניס יד לכיסי ולגבות ממני סכומים מופרכים שכאלה - קל וחומר שמדובר בסכום הגדול פי שלושה מהסכום המקורי.
יתר על כן, רמת השירות של חברת דורון בכל הקשור למענה טלפוני, זמינות ופתרון בעיות מצד נציגי השירות מחפירה ביותר.
לא ייתכן שכבר חודש ימים אני רודף אחרי חברה זו בעוד הינם ממשיכים לגבות כספים מחשבוני ללא אישורי והסכמתי.
לא ייתכן כי שבוע שעבר נאלצתי להמתין על הקו משך זמן לא הגיוני (50 דקות!!) על מנת לשוחח עם נציג מטפל ולדווח על תאונה שקרתה לי ברכב, עד שלבסוף התאיישתי ונאלצתי להסתדר בכוחות עצמי.
לא ייתכן כי בעוד חברה זו גובה סכומים מופרכים מחשבוני, אין נציג או מענה שירותי הולם היכול לספק פתרון קונסטרוקטיבי לבעיה וכבר שבועיים אני בהתכתבויות מיילים עם נציגת שירות מטעמם, על חשבון זמני ועבודתי וזאת מבלי שניתן פיתרון הולם לבעיה עד היום!!
בהתאם לתלונות נוספות המוזכרות באתר זה כנגד חברת דורון, עושה רושם כי באופן סיסטמאתי חברתכם פועלת על פי "שיטת המצליח" כך שמחייבת את לקוחתיה בסכומים כספיים ללא אישורם ומזכה אותם לפי דרישה. התנהלות זו נגועה בחוסר תום לב של ממש.

לסיכום דברי, דרישותי הן כדלקמן:
א. ברצוני לשוחח עם נציג שירות בכיר באופן מיידי.
ב. השבת כל הכספים שנגבו ללא הסכמתי וידיעתי, הפסקת התקשרות ופיצוי בגין עוגמת נפש.

נזקים כספיים, עוגמת נפש, עלבון. סוג הנזק :
קיזוז הסכומים המופרחים שנגבו מחשבוני ופיצוי. פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה