פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חופשי של כרטיס האשראי ועיכוב בזיכויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 29.05.09 עשינו ביטוח רכב בחברת דורון ענק הביטוח. הביטוח הקודם שלנו היה בחברת ביטוח אחרת, גדולה, אבל עברנו לחברת דורון ענק הביטוח בשל מחיר הביטוח הנמוך והסדר התשלומים הנוח שהובטח לנו על ידי סוכן החברה. מאז, החלה דרך הייסורים והטרטורים שלנו.
בפועל, סוכם עם סוכן החברה כי הביטוח על סך של 2,150 ש"ח ישולם כדלקמן: 600 ש"ח ישולמו בנפרד בכרטיס אשראי (3 תשלומים) ויתרת הסכום (1,550 ש"ח) ישולמו ב- 10 תשלומים בכרטיס האשראי. לאחר מחשבה, ביקשנו לבטל את 10 התשלומים בכרטיס האשראי ולחייבנו בהוראת קבע, החל מ- 01.07.09. שלחנו בפקס את הוראת הקבע החתומה וקיבלנו אישור מהסוכן שהפקס הגיע והבקשה תטופל, בשיטת "סמוך עליי". לתומנו, בדקנו את חיובי כרטיס האשראי ולהפתעתנו ראינו כי חוייבנו בכרטיס האשראי בסך של 275 ש"ח. כלומר, גם לא טופל נושא החיוב בה. קבע וגם חוייבנו בכפל הסכום - גבו מאיתנו תשלום ראשון מסך של 2,750 ש"ח (2,150 ש"ח הכוללים את 600 הש"ח ששילמנו מראש + 600 ש"ח נוספים שהינם כפל תשלום). כאשר התקשרנו לבדוק את הנושא, נאמר לנו כי הפקס עם הוראת הקבע אבד ונתבקשנו לשלוח אותו שוב (מאחר וכפי שנאמר לנו מהחברה הפקסים ממוחשבים, תמוה בעינינו כיצד אובד פקס). לאחר שליחת הפקס בפעם השנייה, וידאנו וקיבלנו אישור שהפקס אכן הגיע. ביקשנו אישורים לגבי ביטול העסקה בכרטיס האשראי והסדר התשלומים בהוראת קבע ולא התקבלו.
מאז, מזה כחודש וחצי אנו רודפים אחר החברה לקבלת הזיכויים המגיעים לנו.
בתחילה נאמר לנו כי יפחיתו 275 ש"ח שנגבו בכרטיס האשראי מהסך של 1,550 ש"ח ויחלקו מחדש את היתרה ל- 9 תשלומים (כלומר, יתרת תשלומים של 142 ש"ח כל תשלום).
לאחר מספר ימים, התקשרנו לקבלת אישור על ההסדר דלעיל ועל כך שהחיובים הבאים יירדו בהוראת קבע. נציגת שירות הלקוחות הודיעה לנו כי אין אפשרות להסדר המצויין לעיל, וכי החברה תזכה אותנו בסך של 900 ש"ח. עד היום, אנחנו עדיין מחכים לזיכוי. בכל פעם שאנו מתקשרים לשירות הלקוחות (ליטל) נאמר לנו כי העניין בטיפול ו"אל תתקשרו אלינו".
ברצוננו למחות בתוקף על השירות הלקוי והמזלזל שקיבלנו מהחברה מאז שהתקשרנו עימם בהסכם הביטוח ועל כך שאנו, כלקוח, צריכים לרדוף אחר החברה לקבלת שירות והזיכוי המובטח.
לולא היינו בודקים את חיובי האשראי, החברה היתה גובה מאיתנו סכום כפול מזה שסוכם עליו בפועל !!!!



ונזק כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה