פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חתמתי על פוליסה בסך של 4100 ש"ח, חוייבתי על סך של 5100 ש"ח נושא התלונה:
פרץ אודליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2010 היה עליי לחדש את פוליסת הביטוח של הוריי, לאחר בדיקות מרובות הגעתי בסופו של דבר לחברת "דורון ענק הביטוח". סוכן בשם חי הבטיח לי לקבל את המחיר הטוב ביותר וביקש שלא אסגור עם כל חברה אחרת לפני שאבדוק איתו. הסוכן אישר לבסוף עסקה הכוללת ביטוח חובה ומקיף לרכב בסך של 4,100 ש"ח. בפועל אימי הבחינה שמכרטיס האשראי נגבה 5,100 ש"ח!!!
לאחר פנייה לנציג הוא אמר שמדובר בטעות, הוא יעדכן את הנושא מול חברת הביטוח והבטיח כי בחיוב הבא נראה זיכוי.
חיוב לאחר מכן לא הופיע זיכוי. לאחר פנייה נוספת לנציג- הבטיח לטפל שנית בנושא ושלא נשלם מאום מעבר למה שהובטח ואף נזוכה על סכום נוסף שנגבה ללא ידיעתנו בגין חיוביי אשראי בסך של 70 ש"ח.
למרות הבטחותיו החוזרות ונשנות- החשבון לא זוכה. בשיחות נוספות מול הנציג הבטיח לבדוק את הנושא ולחזור אליי. הנציג לא חזר אליי במועדים שהבטיח ומצאתי את עצמי רודפת אחריו שיתן לי תשובות הולמות.
בשיחה אחרונה מול הנציג טען שאין באפשרותו לזכות את החשבון ובגלל באג שהיה במערכת בזמן הכנת הפוליסה המערכת הציגה מחירים שהחברה אינה יכולה לעמוד בהם.
עוד הוסיף הנציג כי הוא מוכן "לבוא לקראתי" ולזכות אותי בסך של 400 ש"ח בלבד מהחיוב.

הנזק הכספי הישיר הוא מעל 1,100 ש"ח הנזק העקיף הוא חמור לא פחות- שיחות הטלפון המרובות, הלחץ הנפשי ועוגמת הנפש שהחברה הסבה לי הם מתחת לכל ביקורת.

חבל מאוד שחברה שמתחייבת לשירות, איכות ומחירים יודעת לפתות לקוחות ואז לא לעמוד בהתחייבויות. אני מניחה שהרבה לקוחות קיבלו יחס זהה רק שאולי חלקם לא הבחינו בחיוב כרטיס האשראי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי בצ'ק מזומן עבור ההפרשים בחיוב ועבור עוגמת הנפש!!! פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה