פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה, אכזבה וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב 94, חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מנכ"ל דורון ענק הביטוח
מר דורון פיני

ברצוני להביא לפניך את השתלשלות האירועים שהתרחשה בחודש וחצי האחרון אל מול חברת דורון ענק הביטוח, שהחלה ברצון תמים לביטול ביטוח נהג צעיר ולהישאר לקוחה שלכם.
לפני כחודש וחצי שוחחתי עם אחת מהנציגות בטלפון 035052323 וביקשתי לבטל רק את ביטוח נהג צעיר, הוסבר לי כי עליי לפקסס בכתב יד שלי את בקשת הביטול.
ווידאתי כי הבקשה התקבלה בפקס, אך היא לא טופלה ולא קיבלתי זיכוי עבור התקופה שנותרה (שילמתי 829 ש"ח עבור שנה מה- 1.11.2010).
לפני כשבועיים וחצי שוחחתי עם מורן, הסברתי לה את פרטי המקרה.
מורן טענה כי:
1. לא מגיע לי זיכוי מרגע שליחת הפקס, אלא רק מרגע השיחה שלי עימה.
2. מורן טענה כי גובה הזיכוי הוא 370 ש"ח, שאלתי את מורן כיצד בוצע החישוב כיוון שנותרו עוד 7 חודשים עד תום הביטוח וזה אומר שעליי לקבל 829/12 *7 = 483 ש"ח.
3. לאחר שחתמתי על טופס ביטול ושלחתי אותו בפקס ווידאתי כי התקבל, מורן שוב התקשרה ואמרה שטעתה בסכום וכי עליי לקבל זיכוי של 470 ש"ח כפי שטענתי
וכן, ביקשה שאביא את הביטוח הקודם כדי להחליפו בביטוח חדש.
4. הגעתי למשרדכם ביום שישי 29.4.2011 בסוקולוב 94 בחולון, וישבתי עם מורן. נתתי למורן את הפוליסה הישנה והיא נתנה לי את הפוליסה החדשה,
וציינה כי זיכוי של 470 ש"ח יתקבל בצ'ק בדואר תוך 40 יום.
יש לציין כי השירות של מורן, המקצועיות והאמינות היו לוקים בחסר, אך בנקודה זו הייתי שמחה שכל הסיפור סוף סוף הסתיים.

הבחנתי אתמול כי חוייבתי ב- 100 ש"ח מדורון ענק הביטוח בכרטיס האשראי, התקשרתי אתמול 8.5.11 והפנו אותי להתקשר היום 9.5.11 למחלקת גבייה.
התקשרתי הבוקר למחלקת גבייה ונעניתי על ידי יערה, סיפרתי ליערה את הסיפור, ויערה ציינה כי מדובר בטיפול של מורן וכי מורן תחזור אליי בשעה הקרובה.
מורן לא חזרה אליי.
התקשרתי שוב. ענתה לי בחורה בשם שרונה, וביקשתי את מורן.
שרונה השיבה כי מורן לא יכולה לדבר ולא יכולה לחזור אליי וכי אקבל זיכוי כמו שהובטח. הסברתי לשרונה כי אני מעוניינת לברר בנוגע לחיוב ולא בנוגע לזיכוי.
אך שרונה הסבירה כי זו תשובתה של מורן וכי היא לא יכולה לדבר ולא יכולה לחזור אליי גם לא ביום אחר.
הסברתי לשרונה כי השיחה שהייתה לי עם מורן מוקלטת, וכי מורן הבטיחה לי זיכוי של 470 ש"ח ולא ציינה שום חיוב.
ביקשתי את המנהל של מורן, הוסבר לי כי גם מורן וגם המנהל שלה לא יכולים לדבר איתי או לחזור אליי.
הסברתי לשרונה כי אם הנושא לא יטופל אפנה להליכים משפטיים. שרונה נתנה לי את המייל של המנהל של מורן ולאחר גיליתי כי מדובר במנכ"ל.
אשמח אם תוכלו להאזין לשיחה הנוראית שהייתה לי עם שרונה בסביבות השעה 10:10 הבוקר 9.5.11.

בתור לקוחה חדשה של דורון ענק הביטוח אני מאוד מאוכזבת מהשירות הלוקה בחסר שקיבלתי ממורן, יערה, שרונה.
אמנם המחיר זול אך השירות, האמינות והמקצועיות גרועים מאוד.
יש לציין כי אבי ביטח את רכבו לפני מס' ימים בדורון ענק הביטוח, ובשל הפרשה המאכזבת הזו הוא מעוניין לבטל את הביטוח ולעבור לחברה אחרת.

מבקשת את התערבותך בנושא הן במתן זיכוי (בגין ביטול נהג צעיר) 470 ש"ח + 100 ש"ח (שחוייבתי בהם בכרטיס האשראי ללא סיבה),
והן בטיפול במתן השירות הלקוי חסר מקצועיות ואמינות של מורן, יערה ושרונה.

בברכה,

שרית
עלבון, סוג הנזק :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה