אי מענה שירות ללקוח, |
נושא התלונה: |
שלום דיקלה |
שם/כינוי: |
יום שני 30 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סוקולוב |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי עשיתי טעות חמורה ועשיתי ביטוח אצל "דורון ענק הביטוחים" נתנו לי שרות הולם עד לסיום חיוב תשלום באותה השיחה של הצטרפותי!!!! מאותו יום אין עם מי לדבר שם... אני רודפת אחריהם כבר חודש וחצי שישלחו לי את פוליסת הביטוח... לאחר המתנות רבות ומרובות שאני כבר מגיעה לנציגה בשם "ליטל"שמטפלת בהוצאת הפוליסות היא חוזרת בתירוצים של עיכוב דואר ועוד תירוצים עלובים שחוזרים בלי סוף ברמה כבר שזה מעליב!!!! שלא לדבר על ששלחתי מייל למנכל פיני וסמנכל אפי וללא כל התייחסות.. בגלל זה אני לא מתפלאה שהמקום נותן שרות כה עלוב!!!! כל שיחה שאני מתקשרת ומבקשת מכל בחורה שעונה את שמה היא מנתקת,עושה את עצמה פתאום לא שומעת, מעבירה לשלוחה מיד בלי להקשיב... אני באמת בשוק, מיואשת, מבזבזת המון זמן מעבודתי ואנרגיות מרובות, וחוסר ידע מה לעשות!!!
|
|
|
|
|