פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בתביעה נושא התלונה:
ליפשיץ אורן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סוקולוב 94 חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר פגע בי רכב מאחור שלא באשמתי, פניתי למוסך ובנוכחותי נשלח לחברה טופס הודעה על תאונה. בתחילת חודש פברואר נשלח לחברה דוח שמאי.
חלפו 5 חודשים, המוסך פרע את השיק אך חב' הביטוח טרם שילמה לי. דיברתי עם פקידה בשם אנג'ליקה והיא אמרה לי שבגלל שבחרתי לטפל במוסך שאינו מוסך הסדר הם לא העבירו את הטפסים לחברת הביטוח, ביקשתי לדבר עם המנכ"ל אך בלתי אפשרי להשיגו בטלפון. רק לאחר ששלחתי לו מייל עם איום בתביעה הוא שיקר במצח נחושה שאני לא העברתי בזמן את הטפסים, אך הבטיח לטפל בתביעה באופן מיידי. היום 30.05.2011 פניתי שוב לחברה והם אמרו שרק היום הם העבירו את הטפסים לחברת הביטוח (גם לזה אני לא מאמין).
הנזק שנגרם לי עצום, ראשית שעות של המתנה בטלפון, שנית נכנסתי לחריגה של 25,000 בחשבון הבנק ונאלצתי לפרוע פקם בכדי לכסות המינוס, שלישית עגמת הנפש והעובדה כי שילמתי להם דמי ביטוח לשוא.
עגמת נפש סוג הנזק :
לאחר היכרותי עם הדמויות וחיפוש קצר באינטרנט שהעלה שמדובר בנוכלים לא נראה לי שיש ברירה אלא לפנות לבית משפט, כמו כן כדאי לפנות למפקח על הביטוח פתרון נדרש :

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה