פרטי התלונה

תלונות דורון ענק הביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 ביום חמישי בערב עשיתי תאונה עם רכבי (מאזדה 2 יד ראשונה פרטית)
באותו ערב התקשרתי לבדוק היכן אוכל להכניס את רכבי, נציגכם טען כי "כוכבית "(כנראה העובדת היחידה שיכולה לעזור ) חולה ושאתקשר רק מחר בבוקר
האוטו נשאר פתוח כל הלילה מכיוון שלא יכול היה להיסגר
למחרת כוכבית המשיכה להיות חולה, ולכן אני עדיין לא יכולתי לקבל מענה לאיזה מוסך לקחת את הרכב (נשמע מגוחך אך כך היה)
לאחר שעה מתקשר אליי בעלים של מוסך "אילת" שאביא את הרכב
לטיפולו, האמנם זה כבר לא באחריותכם אך אופן הטיפול באוטו היה עבודה שלא ראויה לשמה, ומעל הכל שהייתי צריכה במהלך יום וחצי רק להתחנן שתאמרו לי לאן להכניס את הרכב-שרות בסיסי ביותר
קיבלתי ירידת ערך של 10 אחוז .
כשלקתח את הרכב לבדיקה נתגלו פגיעות בעלות משמעות חמורה/גבוהה-כדוגמת הלחמת פח על שילדה (הבדיקה ברשותי)-דבר המצדיק ירידת ערך גבוהה יותר באופן משמעותי.
בנוסף היום שאני מנסה למכור את רכבי ההצעה הכי גבוהה שקיבלתי הינה מינימום 20 אחוז פחות מהמחירון (לאחר נסיונות רבים וחוות דעת של אנשים רבים בקיאים בתחום), מה שמחזק את עמדתי בנוגע לירידת ערך של האוטו.
לאור זאת כמובן שאינני מבוטחת אצלכם כיום אך דורשת הערכה נוספת בהתאם לממצאי האוטו ופיצוי אודות כל הטיפול הכושל ,והעוגמת נפש.
מקווה מאוד להתייחסותכם
פנייתי הבאה אליכם תהיה ע"י עורך דין בלבד.
לעולם לא קיבלתי שרות כה גרוע

דורון ענק הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה